//
کدخبر: ۳۲۲۵۵۱ //

دیدار فرمانده قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور

مهرشاد سهیلی ایلامی فرمانده قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور دیدار کرد

دیدار فرمانده قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور

به گزارش فرتاک ؛مهرشاد سهیلی در این دیدار با اشاره به فعالیت های قرارگاه حضرت مهدی (عج) در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: این مجموعه فرهنگی در مقابله با بحران موجود، در سه عرصه بهداشت و سلامت، امور معیشتی و امور فرهنگی خانواده ها متمرکز شد، که هـر یک در دو سـطح عمومـی و گروه هـای ویـژه شـامل مبتالیان بـه کرونا و خانواده های متوفیان از ایـن بیماری، بیماران خاص، زمینـهای، ضایعه نخاعی، معلولین، بیماران زمینگیـر، خانواده های دارای تحـت تکفل معلول و افـراد بـالای ۷۰ سـال پرمصـرف درمـان بـوده اسـت، ایـن مهـم در سایه سـار فرهنگ اسلامی از رهگذر دغدغه مندی و کار جهادی بیوقفه نیروهای جهادی این قـرارگاه در راسـتای کمـک بـه نیازمنـدان و محرومیـن، در عیـن حفـظ تکریم و بزرگداشـت ایشان، انجام پذیرفـته است.

نوجوان جهادگر کشور افزود: قـرارگاه حضـرت مهـدی (عج) در عرصـه معیشـت اقدام به تهیـه و توزیـع بسـته های معیشـتی و غـذای گـرم نمود کـه 2 میلیون غـذای گرم، یک میلیون بسـته معیشـتی و سـبد غذایـی، پخـت 10 میلیـون قرص نان گرم، قبـل و حین ماه مبـارک رمضـان و محرم در میـان نیازمنـدان تهیه و توزیـع گردیده است

فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) با اشاره به تشکیل گروه های جهادی این قرارگاه گفت: تعـداد 31 گـروه جهـادی متشـکل از جوانـان و بسـیجیان خواهـر و بـرادر، اعـم از شـیعه و سـنی در قـرارگاه حضـرت مهـدی (عج) در سراسـر کشـور تشـکیل شـد، کـه در زمینـه توزیـع بسـته های معیشـتی، فرهنگـی 

و بهداشـتی، عیـادت از معمریـن، بیمـاران خـاص، خانواده هـای دارای 

تحـت تکفـل معلـول، خانواده هـای مبتالیـان بـه کرونا و ضدعفونـی منازل 

فعالیـت کردند.

مهرشاد سهیلی افزود: با توجه به شعار درخانه بمانیم دوره مسـابقه های مجـازی فرهنگـی بـا موضوعـات سلامت فرهنگ و جهاد از سـوی قرارگاه حضرت مهدی (عج) برگزار شـد و بیش از 500 هزار نفر از سراسـر کشـور بصورت مجازی شرکت کردند و برگزیدگان مورد تجلیل قرارگرفتند.

فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) گفت: اقدامات فرهنگ سازی و پیشگیرانه در عرصه بهداشت، مقابله با کرونا هراسی در فضای مجازی، تهیه و تولید اقلام بهداشتی توسط خانواده های جهادگران و همچنین ارتقا و توسعه زیرساختها و سازوکارهای خدمت رسانی از برنامه های این مجموعه جهادی بشمارمی رود.

 

سهیلی ایلامی درپایان عملکرد و فعالیت های یکساله این مجموعه فرهنگی و جهادی را بصورت مکتوب به رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ارائه داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ابراز خرسندی از عملکرد و فعالیت های این قرارگاه جهادی گفت: شما جوانان از امید های مقام معظم رهبری و آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم در این شرایط حساس هستید‌.

سید مرتضی بختیاری افزود: اینکه در این سن احساس مسئولیت می کنید و پابه عرصه جهاد فی سبیل الله گذاشتید، حرکت قابل ستایش و تقدیر است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه سخنان خود در این جلسه، آمادگی کمیته امداد را جهت هرگونه همکاری و فعالیت با این قرارگاه فرهنگی و جهادی اعلام کرد.

 

سید مرتضی بختیاری همچنین در پایان برای مهرشاد سهیلی نوجوان جهادگر کشور آرزوی سلامتی و توفیق خدمتگذاری را از خدای متعال برای ایشان خواستار شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۵۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان