//
کدخبر: ۳۱۴۸۹۴ //

قتل دو برادر در دره‌شهر به دلیل اختلافات ملکی

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر،گفت: اختلاف ملکی،منجر به قتل 2 نفر در بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر شد

قتل دو برادر در دره‌شهر به دلیل اختلافات ملکی

به گزارش فرتاک نیوز؛سرهنگ "محمدزمان   بیگی" اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی  110 مبنی  وقوع 2 فقره قتل در تنگه مهواز بخش ماژین ، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس ازحضور ماموران در محل و طبق تحقیقات انجام شده مشخص شد،  2 نفر از افراد محلی حدودا (30و 45ساله )در جریان درگیری طایفه ای قبلی و به علت اختلافات ملکی،توسط فرد یا  افرادی ناشناس با سلاح گرم در تنگه مهواز بخش ماژین  به قتل رسیده اند.

 بیگی،با اشاره به اینکه ضارب یا ضاربان پس از ارتکاب جرم بلافاصله از محل متواری شدند،گفت: بررسی های میدانی و تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل از همان لحظه وقوع جرم ،آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ،با انجام اقدامات پیشگیرانه و استقرار نیروهای پلیس در محل حادثه ،هم اکنون امنیت و آرامش برقرار است، تصریح کرد: مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق خود را از طریق کانال پلیس ایلام دریافت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در پایان، از شهروندان خواست هرگونه اختلافات ملکی را از طریق مرجع قانونی پیگیری کنند، و از رفتار خشونت آمیز و نزاع و درگیری پرهیز کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۸۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان