//
کدخبر: ۳۱۴۱۲۵ //

امنیت ، رکن و اساس برگزاری انتخابات سالم در کشور است/تمهیدات لازم برای انتخاباتی باشکوه در ایلام اندیشیده شده است

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که امنیت، رکن و اساس برگزاری انتخابات سالم در کشور است، گفت : مجموعه پلیس استان از ماه ها قبل تدابیر و برنامه ریزی های لازم را به منظور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اندیشیده است.

 

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"دلاور القاصی مهر" در گزارش ویژه خبری صدا و سیمای مرکز ایلام اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ نیرنگ و دروغی نمی توانند مردم را از صحنه خارج کنند و ملت بصیر ایران با هدایت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) فریب نقشه های آنان را نخواهند خورد و با حضور پرشکوه خود اقتدار حکومت علوی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی افزود: انتخابات یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا مردم در سرنوشت خود و کشور به صورت مستقیم نقش آفرینی کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش عزت عمومی کشور ، تثبیت مردم سالاری ، نشان دهنده مشارکت عمومی در اداره امور کشور و مهر تاییدی بر مقبولیت نظام است.

سردار القاصی مهر یادآور شد: نیروی انتظامی نیز به عنوان خادم مردم با اشرافیت اطلاعاتی و اجرای طرح های مختلف تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با توان بیشتری در انتخابات پیش رو حضور داشته و با همکاری مردم نظم و امنیت و آرامش در انتخابات را برقرار کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برنامه ریزی لازم را از قبل ،حین و بعد از انتخابات در راستای تامین امنیت این مهم را داشته است، خاطرنشان کرد: تامین نظم و امنیت انتخابات یکی از آزمون های بسیار مهمی است که به حول و قوه الهی ، پلیس استان ایلام در طول این چند سال موفق عمل کرده  و کارنامه درخشانی از عملکرد خود بجا گذاشته است و در این برهه حساس نیز نیز با کوله باری از تجربه اندوخته شده از چندین انتخابات قبلی پا به عرصه انتخاباتی بسیار مهم دیگری می گذارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام به همکاری مردم با پلیس اشاره کرده و گفت: بدون همکاری وهمیاری شما مردم عزیز هیچ ماموریتی به نحو احسن انجام نخواهد شد و در همه ماموریتها پلیس به همکاری و حمایت مردم نیاز داشته و خواهد داشت.

سردار القاصی مهر با اشاره به بکارگیری بیش از 4هزار نیروی پلیس در جهت تامین امنیت صندوق های اخذ رای در انتخابات پیش رو، ادامه داد:علاوه بر این همکاران بنده بصورت محسوس و نامحسوس با گشت زنی مداوم و مستمر در پیرامون شعب اخذ رای به مشکلات و هم چنین خواسته شهروندان رسیدگی می کنند و در صورت لزوم مرکز فوریت های پلیسی 110  ، آماده پاسخگوئی به شهروندان عزیز خواهد بود.   

وی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری از مدت ها قبل آغاز و تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز جدیدا شروع شده است از کاندیداها و هواداران آنها خواست ضمن رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی ، از تخریب رقبا در فضای حقیقی و مجازی خودداری کنند.

سردار القاصی مهر گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری "مدظله العالی" مدام در فرمایشات خود سفارش مؤکد می کنند باید همه افراد چه کاندیداها و چه مردم، اخلاق را رعایت کنند و به نتیجه انتخابات احترام بگذارند تا دشمنان نتوانند از این مسئله به نفع خود بهره برداری کنند چراکه تاریخ گواه این موضوع است که دشمنان این مملکت بارها به صورت مختلف در صدد ضربه زدن به کشور ما بوده و هستند. 

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش 3درصدی جرائم و افزایش

 13درصدی کشفیات در 3ماهه نخست اشاره داشت و تصریح کرد :کشف بیش از260 کیلوگرم مواد مخدر ،و افزایش 700درصدی دستگیری سوداگران مرگ را شاهد بوده ایم.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه افزایش 40درصدی توقیف موتورسیکلت را در 3ماهه نخست امسال شاهد بوده ایم ، افزود :توقیف بیش از 2هزار موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات پلیس استان بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام  ادامه داد: در بحث تصادفات رانندگی در حوزه درون و برون شهری ،کاهش 20درصدی تصادفات جرحی و 19 درصدی تصادفات فوتی از دیگر اقدامات پلیس بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برخورد پلیس در زمینه قاچاق کالا و ارز 44درصد افزایش داشته است ، گفت : برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات و کشف 220قبضه سلاح غیر مجاز  و افزایش 34درصدی  کشفیات سلاح از دیگر اقدامات پلیس ایلام است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با دعوت  از مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد گفت:همکاران نیروی انتظامی به همراه خانواده آنان نیز به این سیل خروشان تعهد و پایبندی به آرمان های بلند انقلاب اسلامی خواهند پیوست و در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت خواهند کرد.  

سردار القاصی مهر با اعلام عزم پلیس در برگزاری انتخاباتی امن و آرام، گفت: تمام دستگاهها نیز باید از ظرفیت ها و تجربه های گوناگون خود در برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور استفاده کنند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" که انتخابات یک فریضه است وهمه باید شرکت کنند گفت : مشارکت حداکثری مردم برای برگزاری انتخابات باشکوه ضمن عزت واقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ، پاسخ محکمی به دشمنان اسلام و استکبار جهانی است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۱۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان