//
کدخبر: ۳۱۲۵۴۸ //
استاندارایلام

دولت ۱۰۷ هزار میلیارد تومان در ایلام سرمایه‌گذاری کرده است

استاندار ایلام گفت: ۱۰۷ هزار میلیارد تومان از آغاز دولت تدبیر و امید تاکنون در این استان سرمایه گذاری شده که این میزان اعتبار در نوع خود بی نظیر است

دولت ۱۰۷ هزار میلیارد تومان در ایلام سرمایه‌گذاری کرده است
به گزارش فرتاک نیوز، محمد نوذری روز سه شنبه در هشتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: تمامی این دستاوردها و اقدامات حاصل تلاش مسوولان نظام در بخش های مختلف بوده است.

وی به اقدامات انجام شده دولت در استان اشاره کرد و افزود: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی تا کنون در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان ایلام حدود هفت میلیارد یورو سرمایه گذاری شده که پنج میلیارد یورو آن مربوط به دولت تدبیر و امید است. 

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره نقش تعیین کننده احزاب سیاسی، معتمدان، بزرگان ایل و طوایف در مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی بیان کرد: در حال حاضر ۴۷۹ سمن و سازمان مردم نهاد و ۷۹ حزب رسمی ثبت شده در استان فعال هستند که با توجه ویژه به این دو گروه می توان حضور مردم را در انتخابات را افزایش داد.

نوذری سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را از مهم ترین مولفه های انتخابات پیش رو بر شمرد و تاکید کرد: وظیفه تامین سلامت و امنیت انتخابات بر عهده مجموعه وزارت کشور است و برای این ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری نیازمند اهتمام مردم هستیم.

وی اضافه کرد: این استان از نظر مشارکت در انتخابات همواره جزو سه استان برتر کشور بوده و توانسته در طول ادوار گذشته انتخابات مشارکت ۷۵ درصدی را ثبت کند که این رقم بالاتر از میانگین کشوری است.

استاندار ایلام در ادامه بر لزوم مشارکت حداکثری مردم و تعامل هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: در شرایط فعلی که نظام استکبار و کشورهای غربی به انتخابات ما چشم دوخته اند حضور پرشور و حداکثری مردم بیش از پیش ضروری است.

نوذری افزود: ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و تضعیف دولت و نظام موجب دلسردی مردم می‌ شود و لازمه حضور حداکثری در انتخابات پیش رو امید آفرینی و شور انتخاباتی در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ضریب امنیتی و اقتصادی کشور را در مقابله تهدیدات دشمن افزایش می دهد.

الیاس فتاحی افزود: امید آفرینی و شور انتخاباتی لازمه انتخابات پیش رو است و باید از ظرفیت تمام اقشار و احزاب سیاسی برای انتخابات پیش رو بکار گرفته شود.

وی یادآور شد: تعامل همه جانبه و تنگاتنگ مسوولان با مردم یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در امید آفرینی و حضور حداکثری مردم است که در این خصوص نشست های مختلفی با فرمانداران برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تاکید کرد: تعامل و همدلی خوبی بین مردم، هیات اجرایی و نظارت وجود دارد و بر اساس زمانبندی آماده برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری کلیه سلایق سیاسی و آحاد مردم هستیم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۵۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان