//
کدخبر: ۳۱۱۰۳۴ //

تقدیر وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از امیر مختار فریادیان مدیر مسئول کانون فرهنگی شهدای سرابله

طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه ایلام ومدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لوح تقدیر وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به امیر مختار فریادیان مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای سرابله اهدا گردید.

تقدیر وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از امیر مختار فریادیان مدیر مسئول کانون فرهنگی شهدای سرابله

به گزارش فرتاک نیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در مراسم تجلیل از کانون برتر استان ایلام در اجرای طرح ملی ایارن قوی، اظهار کرد: کسب  موفقیت توسط کانون فرهنگی و هنری شهدای سرابله با مدیریت مختار فریادیان در طرح ملی ایران قوی، نشان دهنده ظرفیت بسیار بالای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در بخش ها و حوزه های مختلف دینی ،فرهنگی، هنری و مذهبی است.

« عمران خودآموز» با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری شهدای سرابله، ابراز کرد: کانون شهدای سرابله در اجرای طرح ملی ایران قوی که با شاخص های کاملا فنی و داورهای کاملا حرفه ای برنامه ریزی شده بود توانسته است در رواق سرود عنوان برتر کشور را کسب  کند این این موفقیت قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود که بتوانیم سرود تولیدی کانون فرهنگی و هنری شهدای سرابله که موفق به کسب عنوان برتر شده است با آهنگ سازی شکیل و حرفه ای در فضای عمومی منتشر شود، ابراز کرد: برای انجام این امر نیز از کانون فرهنگی و هنری شهدای سرابله در حد توان حمایت خواهد شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۰۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان