//
کدخبر: ۳۰۴۵۷۷ //
فرتاک گزارش می دهد

تعطیلی تنها جایگاه سوخت گاز CNG درسرابله/جایگاهی که همیشه تابلوی درحال تعمیر می باشددرورودی آن نصب است

تعطیلی مداوم تنهاجایگاه گاز CNG در سرابله باعث شده تا رانندگان تاکسی و خودروهای شخصی این شهر در تامین سوخت مورد نیاز دچار مشکل شوند

تعطیلی تنها جایگاه سوخت گاز CNG درسرابله/جایگاهی که همیشه تابلوی درحال تعمیر می باشددرورودی آن نصب است

به گزارش فرتاک نیوز؛تعطیلی یا فعالیت نصفه نیمه، جایگاه  گاز CNG در سرابله، باعث مشکلاتی برای تاکسی ها و خودروهای عمومی و شخصی دوگانه سوز  برای دریافت گاز شده است.

 تعاون روستایی شهرستان مسول اداره  تنها جایگاه سرابله، غیر استاندارد بودن جایگاه وتعطیلی انرا ازسوی اداره کل استاندارد اعلام نموده است.

هرچند تعاون روستایی چرداول هنوز نتوانسته تنها جایگاه CNG شهرسرابله را به نحوه احسن ادره کند ودرطول ماه ۲۵ روز آن تابلو درحال تعمیراست برقسمت ورودی این پمپ گاز نصب گردیده ومتاسفانه این چند سال است که اقدامی برای حل مشکل اساسی این جایگاه صورت نگرفته است.

تعاون روستای چرداول درحال حاضر دراین شهرستان کار وفعالیتی که دارد فقط اداره کردن این پمپ گاز می باشد که متاسفانه علاو براینکه در ماه ۲۵ روزش درحال تعمیر مابقی ۵ روزباقی مانده ماه هم ۱۲تا۲ظهر  و۶ غروب به بعد تعطیله وقادر به اداره کردن این پمپ گاز نبوده که بهترین گزینه درحال حاضر واگذاری جایگاه به بخش خصوصی می باشد

به گزارش فرتاک نیوز ایلام. صحبت‌های زیادی وجود دارد و مردم درد دل های فراوانی در خصوص عدم گاز در جایگاه CNG شهر سرابله دارند که امیدواریم مسئولان و کارشناسان مربوطه هماهنگی‌های لازم را زودتر انجام بدهند تا مردم این ازاین بلاتکلیفی خلاص شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۵۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان