//
کدخبر: ۲۹۵۹۳۸ //
فرماندار مهران:

موردی از کرونای انگلیسی درمرز ایلام مشاهده نشده است

فرماندار مهران گفت : تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به کرونای انگلیسی در مرز مهران مشاهده نشده است و آن چه در فضای مجازی منتشر شده است کذب است.

موردی از کرونای انگلیسی درمرز ایلام مشاهده نشده است

به گزارش فرتاک نیوز , اسد قاسمی اظهار داشت: تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به کرونای انگلیسی در مرزهای استان ایلام مشاهده نشده است و آن چه در فضای مجازی منتشر شده است کذب است.

وی افزود: اقدامات کنترلی و پیشگیرانه در مرز بین المللی مهران به جد در حال انجام است و تاکنون هیچ موردی از کرونای انگلیسی گزارش و مشاهده نشده است و بسیاری از روستا‌های مجاور مرز مهران نیز در وضعیت سفید قرار دارند.

فرماندار مهران تاکید کرد: حضور عوامل بهداشتی، درمانی و استقرار گروه‌های غربالگری در نقطه صفر مرز مهران و پایانه مرزی از مواردی بود که فرماندار مهران از آن خبر داد و اظهار کرد: برخی شایعات درصدد آن هستند که امنیت روانی مردم را مخدوش کنند و با چنین شایعاتی دامن می‌زنند که پیشنهاد به مردم آن است تا اخبار را از مجاری رسمی پی بگیرند.

وی در ادامه به وضعیت شهرستان مهران اشاره کرد و یادآور شد: شهرستان مهران در رنگ‌بندی‌های جدید در وضعیت آبی است.

قاسمی پایداری این وضعیت و دسترسی به وضعیت سفید در شهرستان مهران را با رعایت نکات بهداشتی ممکن دانست و عنوان کرد: رعایت نکات بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توأم با پرهیز از حضور در مراسم عزا و عروسی مهران را در وضعیت سفید قرار خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۹۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان