//
کدخبر: ۲۸۳۵۶۳ //
هشدار معاون استاندار ایلام:

در بالاترین سطح خطر کرونا قرار داریم

معاون استاندار: استان ایلام در بالا ترین خطر کرونا قرار دارد اگر مردم همراهی نکنند وضعیت بدتر از این خواهد شد

 در بالاترین سطح خطر کرونا قرار داریم

به گزارش فرتاک نیوز ، دکتر نوذری در حاشیه نشست فوق‌العاده ستاد استانی کرونا با عنوان این مطلب که در بالاترین سطح خطر کرونا قرار داریم، هشدار داد: فقط می توانم بر این نکته تاکید جدی داشته باشم که مردم در این شرایط بسیار خطرناک که قدرت سرایت، انتشار و کشندگی این بیماری مرگبار بالا رفته است با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از خود محافظت کنند.

وی با عنوان این مطلب که اگر مردم در این شرایط حساس و خطرناک همراهی نکنند وضعیت بدتر از این می شود، گفت: افزایش بیش از ۸ برابری تعداد مبتلایان از ۱۳۵ مورد به ۱۱۳۸ مورد و جان باختن ۲۸ نفر طی یک هفته گذشته در استان کم جمعیتی چون ایلام گویای شدت و خطر ابتلای بسیار بالای این بیماری است. 

نوذری با عنوان این مطلب که به دستور استاندار ایلام تمامی امکانات و ظرفیت های استان برای مقابله با کرونا بسیج شده است، گفت: واقعیت آن‌ است که همراهی مردم با ستاد کرونا در اجرایی نمودن مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی می تواند برگ برنده ما برای غلبه بر شرایط خطرناک امروز باشد.

وی مهمترین راه غلبه بر کرونا را فاصله‌گذاری اجتماعی و ماسک زدن توسط آحاد مردم عنوان کرد و گفت: تنها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم می شود زنجیره انتقال این بیماری خطرناک را قطع کرد و اگر مردم همکاری نکنند هرچه قدر ما (مسیولان) هم تلاش کنیم فایده ای نخواهد داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۵۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان