//
کدخبر: ۲۷۳۵۶۶ //
ریس هیات ورزش همگانی بیان کرد:

اجرای ''طرح هشتگ آماده باش'' در استان ایلام

ریس هیات ورزش های همگانی استان ایلام از اجری ''طرح هشتگ آمادباش'' وآوای ورزش به منظور مقابله با بیماری کرونا در استان ایلام خبر داد

 اجرای ''طرح هشتگ آماده باش'' در استان ایلام
سعید خسروی نژاد در گفتگو با خبرنگارفرتاک نیوز ایلام اظهار کرد: پویش ملی « هشتگ آماده‌باش» در جهت بالا بردن افزایش نشاط و شادابی مردم به‌ویژه خانواده‌ها و تحرک و پویایی در جامعه به‌صورت مجازی از 10 مردادماه لغایت 30 شهریورماه به‌صورت سراسری با ابلاغ فدراسیون برگزار می‌شود.

وی درخصوص طرح "هشتگ آماده باش " افزود: این طرح یک آماده باش کامل برای مقابله با ویروس کرونا است و در دوران شیوع ویروس کرونا ایران ازسوی سازمان بهداشت جهانی مورد تشویق قرارگرفت که درواقع به علت همت مربیانی بود که بصورت مجازی ، بسیار زیبا ومردمی تمرینات ورزشی را به انجام می رساندند.

خسروی نژاد افزود:دو طرحی که توسط دکتر مولایی ریاست محترم فدراسیون ورزشهای همگانی مطرح شده  طرحهای عملیاتی هستند و با رایزنی هایی که صورت گرفته است در طرح " آوای ورزش در همسایگی" استان ایلام نیز جز  هفت استان پایلوت در کشور است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی ایلام گفت: پویش ملی «آماده‌باش» به‌صورت برنامه‌های مجازی، اینوگرافی، موشن‌گرافی و برشور با هماهنگی کمیته‌های فدارسیون و هیأت‌های شهرستانی و استانی که پتانسیل بالایی را دارا می‌باشند، به اجرا در خواهد آمد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان