//
کدخبر: ۲۶۹۶۳۸ //
استاندار ایلام خبرداد؛

محدودیت های کرونایی در ایلام یک هفته دیگرتمدید شد

استاندار ایلام گفت: محدودیت های کرونایی که بدلیل قرار گرفتن این استان در وضعیت قرمز از هفته گذشته اعمال شده بود یک هفته دیگر تمدید می شود.

محدودیت های کرونایی در ایلام یک هفته دیگرتمدید شد

به گزارش فرتاک نیوز قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با اعلام این خبر افزود:  آموزشگاه‌های خصوصی، فنی و حرفه ای، باشگاه های ورزشی جمعی، استخرها، تالارها و مجتمع های مناطق قرمز ایلام یک هفته دیگر تعطیل هستند و برگزاری هر گونه مراسم مذهبی، اجتماعی و فرهنگی، همایش ها و گردهمایی ادارات ممنوع است.

 

وی تاکید کرد: همچنین با توجه به استمرار وضعیت قرمز کرونا در این استان، زدن ماسک در همه اماکن عمومی اجباری است و ادارات به ارباب رجوع بدون ماسک خدمات نمی دهند.

استاندار ایلام یادآور شد: همه جلسات دستگاه ها باید به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شود و مدیران در سامانه سامد پاسخگوی مردم باشند.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: تا اطلاع بعدی سینما، پارک ها،  موزه ها و ورزشگاه ها، آرامستان ها و تالارهای پذیرایی و مراسمات، آرایشگاه های زنانه و مردانه تعطیل می شوند.

وی اظهار کرد: همچنین تا اطلاع بعدی مساجد و مصلی ها و هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی و مذهبی، همایش ها و گردهمایی ادارات و هر تجمع جمعیتی در مناطق قرمز استان ممنوع است.

استاندار ایلام گفت: بازاریان و اصناف و مردم حاضر در بازار بطور کامل ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک هستند و تخلف از این موضوع پیگرد قانونی دارند.

سلیمانی دشتکی افزود: درج تاریخ تشییع و مراسم اعلامیه ها در چاپخانه ها ممنوع است و تا اطلاع بعدی ادارات، سازمان ها و نهادها نباید در هیچ مراسم جمعیتی شرکت کنند.

وی تاکید کرد: تمامی مصوبات از همین لحظه لازم الاجرا است و قصور از انجام هر یک از آنها پیگرد قانونی دارد و کمیته نظارتی ستاد کرونا در اسرع وقت و به لحظه نحوه اجرای مصوبات را نظارت و گزارش کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۶۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان