//
کدخبر: ۲۶۸۸۸۵ //
مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام:

شرکت پالایش گاز ایلام پیشرو در پیشگیری و مبارزه با کرونا است

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه فرهنگ پیشگیری از ویروس کرونا در این واحد صنعتی بطور جدی دنبال می شود، گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک به سربازان سلامت استان بیش از یکهزار و 500 لباس یکبار مصرف و دو هزار عدد ماسک N95 تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شده است.

شرکت پالایش گاز ایلام پیشرو در پیشگیری و مبارزه با کرونا است

به گزارش فرتاک نیوز از ایلام: دکتر "روح اله نوریان" در دیدار با معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام  تصریح کرد: بیش از 400 لیتر آب ژاول برای رقیق سازی با 40 هزار لیتر آب به بخشداری چوار برای ضد عفونی معابر شهری و روستاهای اطراف این واحد صنعتی تحویل شده است.

او خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات کمیته سلامت با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا، جمع آوری دستگاههای ثبت اثر انگشت و جایگزین آن با سیستم فیس آی دی، انجام تب سنجی از کلیه کارکنان در گیت های ورودی، تهیه مواد شوینده، گندزدا، ممانعت از ادامه کار کارکنان با بیماری زمینه ای و بیماری های تنفسی، تنها بخشی از اقدامات انجام شده در این واحد صنعتی می باشد.

او اظهار داشت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ  سلامت کارکنان، اقدامات قابل قبولی در زمینه تحویل ماسک های تنفسی و دستکش های یکبار مصرف،  ضد عفونی کردن و گندزدایی سرویس های ایاب و ذهاب ، نظافت و گند زدایی دستگیره  درب ها ، پله ها و غیره انجام شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده شرکت پالایش گاز ایلام در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک به جامعه سلامت استان، گفت: با شروع موج دوم کرونا از ابتدای تیرماه نیازمند همراهی مردم و مسئولین در اجرای پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از کرونا می باشیم.

دکتر"جمیل صادقی فر" همچنین  با اشاره به مصوبه ستاد استانی کرونا در خصوص تخصیص ساختمان درمانگاه نفت و گاز ایلام به دانشگاه علوم پزشکی و تجهیز این درمانگاه برای مقابله با کرونا، ضمن تشکر از این همکاری اظهار امیدواری کرد بعد از  شکست کرونا بتوانیم درمانگاه نفت و گاز ایلام را در برای خدمات رسانی به کارکنان نفت و گاز استان و عموم مردم همچنان فعال نگهداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۸۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان