//
کدخبر: ۲۶۰۸۵۷ //

اقدامات شجاعانه دادستان ایلام در برخورد با اختلاس گران قابل تقدیر است

اقدامات بی نظیر دادستان ایلام دراجرای عدالت وبرخورد قاطع با اختلاس گران ومفسدان اقتصادی دراستان که باعث تضیع حقوق قانونی مردم واموال بیت المال گردیده قابل تقدیر وقدردانی است.

اقدامات شجاعانه دادستان ایلام در برخورد با اختلاس گران قابل تقدیر است

به گزارش فرتاک نیوز از ایلام؛ روز گذشته دادستان ایلام اعلام کرد رئیس پیشین صدا وسیمای ایلام ویکی از شهرداران شهرهای استان، به اتهام اختلاس رشوه و تصاحب و تضییع اموال دولتی دستگیر شده است. از این جهت مردم  استان ایلام  ضمن تشکر از دستگیری مدیران خاطی و متخلف به اتهام اختلاس، از دادستان عدالتخواه وشجاع استان خواستار  رسیدگی  فوری به این پرونده هستند تا باعث اعتماد بیشتر مردم به قوه قضائیه شود.

جناب اقای دادستان از زمانیکه بعنوان مدعی العموم مسئولیت دفاع از حقوق مردم را دراستان ایلام برعهده گرفته اید بدون توجه به هرگونه فشار ویا هرگونه سفارش از جانب هرکسی اقدام به استیفای حقوق شهروندان وبرخورد عادلانه وقانونی با هرکس یا هرمقامی که مرتکب تخلف شده داشته اید واین اقدامات قضایی باعث آدامش وامنیت اجتماعی شهروندان دراستان گردیده است

بهتر می‌دانید که دستگاه قضایی مأموریتی دارد که حفظ نظام به انجام دقیق آن بستگی دارد. چرا که حفظ نظام اسلامی در گرو اعتماد مردم به نظام است.

اگر در میان کار گزاران دولتی و حکومتی کسانی باشند که به راحتی به خود اجازه دهند، به امانتی که مردم و شهدایشان به آنان واگذار کرده تا خدمت کنند، خیانت کرده و با ویژه خواری و رانت و اختلاس، شکم‌های خود را پر کنند، خدای ناکرده اعتماد مردم به نظامِ برحقِ اسلامی خدشه‌دار خواهد شد، کما اینکه برخی از مردم در سال‌های اخیر به واسطه‌ی افزایش رانت در سطح مدیران کلان و عدم برخورد مناسب، از اعتمادشان کاسته شده است.

مردم استان  از اقدام انقلابی شما در خصوص بازداشت مدیران متخلف  به اتهام اختلاس، تصاحب و تضییع اموال دولتی که نشان‌دهنده‌ی عزم راسخ دستگاه قضایی استان در مبارزه با فساد و برخورد با مفسیدن است، کمال تقدیر و تشکر را دارند

و اما ذکر چند نکته که دغدغه‌ی مردم انقلابی و ولایت مدار استان ایلام است راخدمت جنابعالی عرض نمایم:

اولا ذات دستگاه قضایی، اقدام قاطعانه می‌طلبد تا جای هیچ گونه چانه‌زنی و فشار سیاسی را برای حامیان مفسدین باقی نگذارد.

ثانیا با توجه به سیره‌ی حکومتی امیرالمومنین (ع) که در برخورد با مفاسد هیچ گونه تأخیری نداشته، انتظار مردم  از جنابعالی و دستگاه قضایی استان، سرعت عمل در رسیدگی به پرونده این متهمین و دیگر موارد مشابه است، چرا که تأخیر در رسیدگی و برخورد، باعث تشدید فساد شده و مفسد اقتصادی نسبت به نظام طلبکار می‌شود.

ثالثا بنا به فرموده‌ی اخیر رهبر عظیم الشان انقلاب که:

«مسئولان جز در موارد نظامی، امنیتی و اموری که با دشمن مقابله داریم، باید شفاف باشند و هیچ رازی را از مردم پنهان نکنند»، خواستاریم کلیه‌ی مراحل رسیدگی به این پرونده فساد و سایر موارد ازین دست را، گام به گام و به طور شفاف به اطلاع رسانه ها،  عموم مردم برسد، چرا که شفافیت مانع از هوچی‌گری و حاشیه‌سازی توسط خونخواران اقتصادی و حامیانشان می‌شود.

جنابعالی و همکارانتان حتما آمادگی لازم جهت صبر و استقامت در برابر تهمت‌ها و تخریب‌های جریان اشرافیتِ ویژه‌خوار را دارید، زیرا هرگاه انقلابیون قصد کردند تا دستِ کسانی را از بیت المال مسلمین قطع کنند، و زالو‌هایی که در حال مکیدن خون ملت هستند را از میان بردارند، آماج حملات بی رحمانه‌ی رسانه‌های جیره‌خوار مدافع اشرافیت قرارگرفته اند؛ لذا مردم واصحاب رسانه حامی مردم حمایت خود را  از جنابعالی و کمک به شفافیت و تنویر افکارعمومی و خنثی‌سازی توطئه‌ها و حاشیه‌سازی‌های احتمالی درخصوص مبارزه با اختلاس گران ومفسدان اقتصادی، اعلام می‌دارند.

یقین داشته باشید که دراجرای عدالت وخواست خداوند ومردم پیروز میدان در دوجهان جنابعالی خواهید بود.

نویسنده:ایرج فریادیان

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان