//
کدخبر: ۲۴۶۲۶۱ //
فرماندار چرداول؛

ستاد بحران چرداول آماده هرگونه خدمت رسانی است

فرماندار چرداول گفت؛ستاد بحران شهرستان در آمادگی کامل بوده وآماده هرگونه خدمات رسانی به موقع به خسارت دیده گان ناشی از سیل می باشد.

ستاد بحران چرداول آماده هرگونه خدمت رسانی است

 الیاس فتاحی در گفتگو با فرتاک نیوز  در خصوص آخرین وضعیت شهرستان  بارش های اخیر شهرستان  گفت: در اثر بارندگی های اخیر تاکنون چندین جلسه ستاد بحران برگزار شده و اعضا در حالت آماده باش کامل بوده وهر کدام به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده اند.

او درخصوص آبگرفتگی در بعضی از معابر شهر سرابله گفت؛ در بیشتر نقاط شهر مشکلاتی وجود نداشته وتنها در مسیر محدوده راه وشهرسازی بدلیل نداشتن ظرفیت  دهانه پل احداثی باعث آبگرفتگی گردید که باحضور عوامل اجرایی ستاد بحران از هرگونه حوادث برای ساکنین این محله جلوگیری بعمل آمد. 

فتاحی گفت، با اختصاص اعتبار لازم ازسوی ستاد بحران استان برای ساخت پل استاندارد با گنجایش لازم درمحدوده راه وشهرسازی شهرسرابله در سریعترین زمان ممکن اقدام خواهد شد.

 وی اظهار کرد: پل جزمان در هلیلان تخریب شده که بعد از بارندگی ها پل موقت احداث شده و عملیات احداث پل دائمی پیگیری خواهد شد.

فتاحی در ادامه گفت: جاده ایلام حمیل به علت ریزش کوه در محدوده استان کرمانشاه  مسدود شده و تلاش راهداران برای بازگشایی آن ادامه دارد، همچنین سایر محورهای مواصلاتی شهرستان باز هستند.

فرماندار چرداول خاطرنشان کرد: سطح برخی شهرو روستاها در سطح شهرستان  و زمین های کشاورزی دچار آبگرفتگی و سیلاب شده که در حال تلاش برای بازگشایی مسیرها هستیم.

وی عنوان کرد: بعد از بارش ها ارزیابی خسارت ها در مناطق مختلف شهرستان بررسی خواهد شد 

فرماندار چرداول در پایان گفت:هلال احمر شهرستان در محل سالن ورزشی کوثر  اقدام به اسکان موقت نموده وکسانی که با مشکلات ناشی از سیل مواجه شده می توانند به این محل جهت اسکان مراجعه نمایند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان