//
کدخبر: ۲۴۵۰۹۴ //
رییس ستاد انتخابات شهرستان چرداول؛

همه ما ملزم به اجرای قانون هستیم

فرماندار چرداول در جلسه توجیهی نمایندگان فرمانداری در شعب اخذرای گفت:همه ما ملزم و موظف به اجرای قانون هستیم واصل بی طرفی واجرای دقیق مقررات وظیفه اصلی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای هست.

همه ما ملزم به اجرای قانون هستیم

به گزارش خبر گزاری فرتاک نیوز ایلام ؛الیاس فتاحی   روز پنج شنبه در جلسه نمایندگان فرمانداری در شعب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری چرداول اظهار کرد: نمایندگان فرماندار مهم‌ترین مسئولیت در هر شعبه اخذ رای را دارند و باید دور از هر شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

او بیان کرد: اهتمام بر اجرای قوانین و هماهنگی بین اعضای شعب و عوامل هیات نظارت از وظایف نمایندگان فرماندار است و مسئولیت های آنها در کتابچه ویژه انتخابات تشریح شده است و باید مطالعه کنند، تا در روز رای‌ گیری مشکلی پیش نیاید.

او افزود: شعار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گام دوم انقلاب، امانتداری، بی‌طرفی و انسجام ملی است و استفاده از امکانات اداری به نفع و یا علیه نامزدها خط قرمز و تخلف است.

فرماندار چرداول گفت:  ۷۱شعبه اخذ رای ثابت وسیار  خواهیم داشت و برگزار کنندگان انتخابات، امانت ‌دار مردم هستند و باید از رای مردم به عنوان حق الناس حفاظت کنند و این به عنوان اصل اساسی در انتخابات محسوب می شود

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۰۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان