//
کدخبر: ۲۲۸۷۰۵ //
امروز صورت گرفت؛

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با فرماندار

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرداول به همراه پرسنل این نیرو صبح امروز با فرماندار جدید شهرستان دیدار کردند.

دیدار فرمانده  انتظامی شهرستان چرداول  با فرماندار

به گزارش فرتاک نیوز از ایلام  ؛در این دیدار سرهنگ قدرت رضائی  فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تبریک به الیاس فتاحی فرماندار جدید شهرستان چرداول اظهار داشت، نیروی انتظامی در هرحال آماده همکاری وتعامل  با تمامی دستگاهها ونهادها در جهت پیشگیری از جرم و ایجاد امنیت می باشد.

 فرمانده انتظامی شهرستان همچنین حمایت‌های فرماندار از اقدامات قانونی پلیس را موجب ایجاد آسایش شهروندان و امنیت پایدار در شهرستان دانست وگفت: قطعا  حمایت وتقویت نیروی انتظامی موجب اقتدار وانسجام این نیرو در جهت اجرایی امنیت وآرامش درجامعه می شود. 

او اضافه کرد:امروز با ایثارگری وتلاش های شبانه روزی پرسنل انتظامی با همراهی  مردم فهیم وانقلابی وهمچنین همکاری وهمدلی کلیه مراجع مربوطه  امنیت مطلوب در شهرستان برقرار است. 

فتاحی  فرماندار چرداول در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان و همکاران وی در کنار دیگر دستگاه های متولی و اعضای شورای تأمین ، در برقراری امنیت واجرای قانون  گفت : نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام ومجری  امنیت مردم در جامعه است.

رئیس شورای تأمین شهرستان چرداول  تصریح کرد: آنچه که در این مقطع ضرورت دارد، تأمین امنیت، آرامش و رفاه مردم است.

فتاحی  اضافه کرد: گزارشاتی که حاکی از کاهش آمار وقوع برخی جرائم در سطح شهرستان می باشد، بیانگر تلاش های روزافزون همکاران انتظامی است که قابل تحسین می باشد.

فرماندار چرداول  افزود: بدانید که ما در کنار شما عزیزان هستیم و مجموعه فرمانداری شهرستان چرداول نیز از هرگونه مساعدت جهت انجام همکاری های لازم مرتبط با مجموعه انتظامی شهرستان دریغ نخواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان