//
کدخبر: ۲۱۳۳۳۴ //
معاون استاندار؛

نظرسنجی انتخاباتی در فضای مجازی ایلام ممنوع است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: نظرسنجی‌های انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی تخلف از قانون محسوب شده و ممنوع است

نظرسنجی انتخاباتی در فضای مجازی ایلام ممنوع است

به گزارش فرتاک نیوز  از ایلام، محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات این استان، اظهار کرد: مردم استان ایلام در طول انتخابات سال‌های گذشته مشارکت حداکثری داشته و بیشترین میزان شرکت در انتخابات را به‌نام خود ثبت کرده‌اند.

 

وی افزود: ایجاد فضای امید و نشاط سیاسی در سطح جامعه با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سالجاری بسیار مهم و ضروری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: برنامه زمان‌بندی انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور ابلاغ‌ شده و لازم است که آموزش‌های موردنیاز به اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات تا زمان اجرای انتخابات ارائه شود.

وی ادامه داد: مسوولان با برنامه‌ریزی لازم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم را فراهم کنند، زیرا پایداری نظام و کشور مرهون حضور باشکوه مردم در انتخابات است.

نوذری تاکید کرد: نظرسنجی‌های انتخاباتی هواداران کاندیداهای احتمالی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی تخلف از قانون محسوب شده و ممنوع است.

وی با تأکید بر تدوین تقویم آموزشی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر آموزش عوامل اجرایی انتخابات، ابراز کرد: در دوره‌های آموزشی، تمام عوامل اجرایی انتخابات در سطح استان با آموزش‌های مرتبط انتخابات آشنا خواهند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: ۱۷ نفر از بخشداران استان در دوره آموزشی که در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

گفتنی است، مشارکت مردم ایلام در انتخابات ریاست جمهوری ۷۷ درصد بوده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۳۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان