//
کدخبر: ۲۱۱۸۶۱ //
سردار یاری خبرداد؛

روزانه ۲۰ هزار نفر از پایانه مرزی مهران تردد می‌کنند

فرمانده انتظامی ایلام گفت: همزمان با لغو روادید از چند روز گذشته برای سفر زائران عتبات عالیات روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر از پایانه مرزی مهران تردد می‌کنند

روزانه ۲۰ هزار نفر از پایانه مرزی مهران تردد می‌کنند

به گزارش برنا از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: پیش بینی می‌شود در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) حجم تردد در محورهای مواصلاتی و پایانه مرزی مهران افزایش پیدا کند.

او با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم انتظامی و امنیتی برای سهولت تردد زائران عتبات عالیات اندیشیده شده است، افزود: پلیس امسال نیز همانند سال‌های گذشته از مبدا تا مقصد همراه زائران خواهد بود.

فرمانده انتظامی ایلام به شرایط اقلیمی و کوهستانی بودن ایلام و استان‌های در مسیر اشاره کرد و گفت: با توجه به کوهستانی و پر پیچ و خم بودن محورهای مواصلاتی، می‌طلبد که رانندگان برای تردد، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، از عجله و شتاب و انجام حرکات حادثه‌ساز خودداری کنند.

سردار یاری تصریح کرد: امسال اقدامات خوبی در بحث هوشمند سازی محورهای مواصلاتی انجام شده و تمامی محورهای استان به وسیله دوربین‌های مجهز و هوشمند تا پایانه مرزی مهران به صورت شبانه روز رصد و با رانندگانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: با توجه به لغو روادید بین ۲ کشور ایران و عراق، خروج زائران با ارائه گذرنامه معتبر و زمان دار میسر است که زائران بایستی از قبل آن را از شهرهای مبدا تهیه کنند و پس از ثبت نام در سامانه سماح و پرداخت حق بیمه به سمت پایانه مرزی مهران حرکت کنند

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۸۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان