//
کدخبر: ۲۰۸۴۲۸ //
فرمانده سپاه ایلام؛

در هفته دولت تلاش ها و مجاهدت های ۴۰ ساله نظام بازخوانی شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع ) ایلام گفت :این هفته فرصت مغتنمی برای بازخوانی تلاش ها و مجاهدت های ۴۰ ساله نظام و تجلیل و قدردانی از کارگزاران نظام و دولت است

در هفته دولت  تلاش ها و مجاهدت های ۴۰ ساله نظام بازخوانی شود

به گزارش فرتاک نیوز از ایلام ، صبح امروز شنبه ۲ شهریور ماه همزمان با آغاز  هفته دولت استاندار ایلام به اتفاق مجموعه مسئولان استان در مزار شهدای گمنام ایلام حاضر شدند و ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های شهدای والا مقام، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

در این مراسم سردار شاکرمی ضمن تبریک هفته دولت به مجموعه مسئولان استان گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای بازخوانی تلاش ها و مجاهدت های ۴۰ ساله نظام و تجلیل و قدردانی از کارگزاران نظام و دولت است.

وی افزود: تلاش ها و مجاهدت های استاندار ایلام در پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی استان قابل تقدیر است

وی در ادامه با اشاره به خدمات خوب نظام و دولت در استان گفت: اینجا لازم می دانم از تلاش ها، پیگیری ها و مجاهدت های استاندار ایلام و مجموعه دولت در حوزه های مختلف تشکر کنم.

وی پیش قدم بودن استاندار در امور مختلف را مهم خواند و گفت: پیگیری های استاندار در جذب اعتبارات، تلاش های او در ایام اربعین و سیل اخیر قابل تقدیر است. 

فرمانده سپاه استان در ادامه بر وحدت و همدلی همه مسئولان تاکید کرد و گفت: وقتی مسئولین در کنار یکدیگر قرار بگیرند خواهند توانست به مردم خدمت نمایند.

وی با بیان اینکه شهیدان با خون خود به کشور عزت بخشید، تصریح کرد: هدف از حضور در جوار شهدا در اولین روز از هفته دولت، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب این است که با شهدا عهد ببندند که تا آخرین قطره خون در راه امام راحل و مقام معظم رهبری و در مسیر روشن پیشرفت و ترقی کشور، از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۴۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان