//
کدخبر: ۲۰۵۹۵۶ //
شنبه‌زاده عنوان کرد:

برگزاری ۵ دوره آموزش تخصصی گردشگری در ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام از برگزاری ۵ دوره آموزش تخصصی گردشگری ویژه فعالان بخش گردشگری ایلام در سه ماهه نخست امسال استان خبر داد.

برگزاری ۵ دوره آموزش تخصصی گردشگری در ایلام
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام با اعلام این خبر اظهارداشت: در سه ماهه نخست امسال ۵دوره آموزش تخصصی گردشگری ویژه فعالان این بخش در راستای توانمند‌سازی نیروهای مرتبط با حضور کارکنان کلیه تأسیسات گردشگری اهم از هتل ، مهمانپذیر، مجتمع خدماتی و رفاهی، مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی در راستای دانش افزایی راهنمایان در حوزه طبیعت‌گردی و بوم‌گردی و برای مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و … در حوزه اصول برنامه‌ریزی برای تعیین بازارهای هدف جهت جذب گردشگر و شناسایی انواع نیازهای گردشگران برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام گفت: در این طرح دوره‌های آموزشی مشتمل بر مواردی ازجمله گردشگری پایدار، آشنایی با صنعت گردشگری، مدیریت و کیفیت در صنعت گردشگری، فناوری جدید در گردشگری، مهارت‌های عبور از بحران‌های منطقه‌ای در حوزه گردشگری، رفتار حرفه‌ای در صنعت گردشگری، تبیین آئین‌نامه‌های ابلاغی برای دفاتر و واحدهای پذیرایی است.

شنبه‌زاده ادامه داد: آموزش در همه دوره‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است و در ده‌های اخیر نقش آموزش و بازنگری و نیز توسعه دانسته‌ها از جمله ضرورت‌هایی است که همه دستگاه‌ها و بخش‌های دولتی بدان پرداخته و مورد اهمیت قرار می دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام گفت: برگزاری این دوره‌های آموزشی برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی ازجمله مشتری مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه است.

شنبه‌زاده ادامه داد: در بحث آموزش‌ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی از جمله کیفیت و نوآوری پرداخته می‌شود و در بحث راهنمایان تور آموزش داشتن رفتار حرفه‌ای و شرایط عبور از بحران‌های منطقه‌ای مهم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان