//
کدخبر: ۱۹۰۵۲۱ //
استاندار ایلام؛

مطالبات فرهنگیان بایست در اولویت کاری قرار گیرد

استاندار ایلام گفت؛ رفع مشکلات فرهنگیان همیشه از دغدغه‌های اصلی من بوده است.

 مطالبات فرهنگیان بایست در اولویت کاری قرار گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان ایلام ضمن تاکید بر رفع مشکلات فرهنگیان گفت؛ رفع مشکلات فرهنگیان همیشه از دغدغه‌های اصلی من بوده است و مطالبات این قشر زحمت کش بایست در اولویت کاری قرار گیرد.

وی در ارتباط با پیگیری امور از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست؛ در پیگیری مطالبات بایست با برنامه و هدفمند عمل کرد.

استاندار ایلام در ادامه افزود؛ پیگیری‌ها نبایست صرفاً به نگارش یک نامه خلاصه شود بلکه ابتدا بایست با رایزنی زمینه اجرای آن خواسته یا تصمیم را ایجاد کنید و بعد مکاتبه را انجام دهید تا منتج به نتیجه شود.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه گریزی به مسائل مناطق سیل‌زده استان یلام زد و با اشاره به مشارکت خوب دستگاه‌های مختلف در قرارگاه بازسازی و نوسازی در این استان گفت؛ دستگاه‌های زیادی پای کار آمده‌اند به طور مثال از بنیاد برکت قول گرفته‌ایم هرچه اساس منزل و دام تلف شده است هزینه آن را برعهده گیرد، تهیه سیمان برای هر ساختمان تخریب شده ۸ تن و برای هر ساختمان نیاز به تعمیر ۴ تن به عهده بنیاد مستضعفان قرار گرفته است، ساخت منازل مسکونی مدد جویان کمیته امداد توسط این نهاد حمایتی انجام می‌گیرد و به طور کلی یک کارگاه عمرانی و اجتماعی در استان ایلام به راه افتاده است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر این مطلب که بایست سعی شود هرچیزی سر جای خود هزینه شود، اضافه کرد: بودجه و اعتبار بسیار خوبی برای استان ایلام در این زمینه آمده است که در قیاس با اعتبار استان قابل مقایسه نیست و ما بایست یک جوری این موضوع را مدیریت کنیم که علاوه بر رفع آسیب‌های سیل باعث عمران و آبادانی و توسعه این استان شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان ایلام نیز با اشاره به این مطلب که در حوزه آسیب‌های اجتماعی اعتبارات بسیار خوبی برای استان اختصاص یافته است، گفت؛ دستگاه‌های متولی بایست هدفمند و بر اساس اولویت بندی‌های تعیین شده این اعتبارات را به مصرف برسانند.

سلیمانی‌دتکی در پایان تاکید کرد؛ مجموعه اقدامات انجام شده در سیل اخیر حاصل یک کار جمعی بوده است و در این راستا توانستیم به خوبی صدای مردم استان ایلام را به گوش مسئولان ارشد کشوری برسانیم و حالا هم می‌طلبد در قالب یک نهضت و قرارگاه مسائل و مشکلات ایجاد شده در اثر سیل را در کمترین زمان ممکن جمع کنیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان