//
کدخبر: ۱۶۳۰۹۵ //

هشدار مدیریت بحران ایلام درباره بارش‌های سیل‌آسا

اداره کل مدیریت بحران استانداری ایلام، نسبت به بارش‌های سیل‌آسا واحتمال سیلابی شدن و گرفتگی معابر از روز یکشنبه تا آواخر سه‌شنبه هفته‌جاری در استان هشدار داد.

هشدار مدیریت بحران ایلام درباره بارش‌های سیل‌آسا
به گزارش فرتاک نیوز،

کریمیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در گفتگو با فرتاک‌نیوز ایلام اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی  سازمان هواشناسی یک توده بارشی از روز یکشنبه وارد استان ایلام و تا اوآخر روز سه‌شنبه در سطح استان فعال می‌باشد.

اوافزود: با توجه به شدت بارندگی احتمال سیلابی شدن و گرفتگی معابر و همچنین بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان وجود دارد.

مدیریت بحران با اشاره به احتمال هر گونه حوادثی  ناشی از بارش‌های آتی گفت: شورای هماهنگی بحران در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه تشکیل شده ودستگاهای امدادرسان برای مقابله با هر گونه حوداث احتمالی در حالت آماده باش می‌باشند

او افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به خصوص در شب و در هنگام بارندگی‌های شدید ضمن رعایت نکات ایمنی و توقف در مکان مناسب و امن و همچنین در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله هلال‌احمر و ستاد فوریت‌های پزشکی در جریان قرار دهند.

کریمیان با بیان اینکه مردم از اقامت و تردد در مناطق غیر ضروری و کوهستانی بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط سیل‌گیر در هنگام بارندگی‌های شدید و رگباری خودداری کنند گفت:. ساکنان بومی حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نقاط سیل گیر در هنگام بارندگی‌های شدید و رگباری با رعایت نکات ایمنی در مکان مناسب و ایمن پناه‌گیری کنند.

خبرنگار: ایرج فریادیان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۰۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان