//
کدخبر: ۱۵۷۵۵۸ //
رئیس راه وشهرسازی چرداول در گفتگو با فرتاک ایلام

شروع بکار پروژه ورودی وتقاطع غیر همسطح شهرسرابله با اعتباری بالغ بر ۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان

رئیس اداره راه وشهرسازی چرداول گفت: علاوه بر اجرایی شدن سازماندهی ورودی سرابله مطالعات پروژهای چهار بانده کردن سرابله به آسمان‌آباد و محمد‌قلی به کارزان به اتمام رسیده و آماده مناقصه و واگذاری به پیمانکار می‌باشد.

شروع بکار پروژه ورودی وتقاطع غیر همسطح شهرسرابله با اعتباری بالغ بر 6700000000 تومان
به گزارش فرتاک نیوز،

 احمد اسفندیاری رئیس اداره راه وشهرسازی چرداول در گفتکو با فرتاک ‌یوز ایلام گفت: پروژه  ورودی و تقاطع غیر همسطح شهر سرابله از سمت بیمارستان امام علی(ع) با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 700 میلیون تومان به پیمانکار واگذار گردیده است.

او افزود: اجرای این پروژه مهم شامل؛ ساخت تقاطع غیر همسطح چهاربانده کردن مسیرسه کیلومتری تا بیمارستان و ساخت و تکمیل بلوار فاتحان میمک شهر سرابله می‌باشد.  

رئیس اداره راه وشهرسازی چرداول گفت:  با واگذاری این پروژه مهم به پیمانکار مراحل تجهیز کارگاه در حال انجام است که استارت عملیات اجرایی این پروژه مهم ظرف چند روز آینده زده می‌شود.

اسفندیاری ادامه داد: ساخت این ورودی می‌تواند با خارج ساختن سرابله از بن بست و نزدیک شدن مرکز شهرستان به استان ایلام باعث پیشرفت و توسعه شهر سرابله گردد.

او درباره عملکرد اداره راه و شهرسازی در حوزه راه و شهرسازی در 9 ماهه سال 97 اظهار داشت: از جمله  اجرای سه پروژه فعال راهسازی در بخش هلیلان و شله‌کش دو پروژه فعال در بخش زاگرس، اتمام مطالعات طرح کورگ به زاگرس اتمام مطالعات طرح چهار بانده کردن سرابله به  آسمان‌آباد  و محمدقلی به کارزان  که به مناقصه رفته و تعیین پیمانکار گردیده است.

رئیس اداره راه وشهرسازی چرداول گفت: از دیگر پروژهای در دست اقدام این اداره  پروژه راهسازی سرتنگ به هلسم با پیشرفت ۶۰ درصدی واتمام مطالعات چهار بانده کردن تقاطع سرابله به حمیل و اعلام فراخوان و اتمام مراحل مناقصه و مشخص شدن پیمانکار برای این پروژه مهم است.

اسفندیاری ادامه داد: برای چهار بانده کردن پروژه تقاطع سرابله به حمیل  و تکمیل ان نیازمند ۵۴ میلیارد تومان اعتبار می‌باشد که مسئولین محترم به دلیل اهمیت این طرح پیگیر تامین اعتبار پروژه فوق  می‌باشند.

او درباره عملکرد این اداره در بخش شهرسازی گفت: به منظور کمک به شهرداری‌ها  توسط این اداره بیش از سه‌هزار تن قیر یارانه ای به ۴ شهرداری سرابله . آسمان‌آباد، توحید و شباب تخصیص داده شده است.

رئیس اداره راه وشهرسازی چرداول از جمله اقدامات دیگر راه وشهرسازی به پروژه کتابخانه چشمه ماهی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیون , پروژه ساختمان‌های اداری هلیلان با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، پروژه بخشداری شباب با اعتبار یک میلیارد تومان و همچنین اتمام پروژه کتابخانه زنجیره علیا با اعتبار ۲۷۸ میلیون و اتمام پروژه مجتمع فرهنگی هنری سرابله با اعتبار ی بیش از  ۲۷۰ میلیون تومان که با پیگری‌های  فرماندار چرداول بعد از سال‌ها تکمیل شد.

اسفندیاری درباره عملکرد این اداره در بخش هلیلان گفت: پروژه‌های متعددی در این بخش اجرا یا در حال اجرا می‌باشند که ذیلاً به آنها اشاره می‌کنیم: پروژه راهسازی محور داربید کرنی به طول ۶ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت گرم محور شاران و میدر به طول ۹ کیلومتر، پروژه در دست مطالعه محور پله کبود به علی‌باقر گلیانه به طول ۵.۷ کیلومتر.

او افزود: پروژه داربید کرنی که پل‌سازی و گریدش درحال اتمامه و پروژه شاران میدر 6 کیلومتر آن قیرپاشی و اجرا و همچنین مابقی لاین این جاده درحال تکمیل شدن است.

 رئیس اداره راه وشهرسازی چرداول از دیگر اقدامات این اداره در حوزه‌های شهری سنددار کردن بیش از ۱۵۰ هکتار از اراضی ملی شهر سرابله و آسمان‌آباد برشمرد و گفت: حفاظت از اراضی ملی شهرهای سرابله، آسمان‌آباد، توحید و شباب و اخذ سند مالکیت ۴۸۰ سند تک برگ  و انتقال سند و انجام کارهای ثبتی و انتقال به نام مالکین وحل مشکل تعاونی مسکن  بهزیستی پس از ۲۳ سال  و صدور سند و تعیین تکلیف حل مشکل تعاونی مسکن فرهنگیان پس از ۱۸ سال با تعیین تکلیف و واگذاری سندهای تک برگ و مجزا، حل مشکل ساکنان مسکن مهر در جهت واگذاری مسکن ۹۹ ساله انجام گرفته است.

 اسفندیاری ادامه داد: مبلغ یک میلیارد تومان جهت حذف نقاط حادثه‌خیز  راه‌های شهرستان و رفع معارض با پیشرفت 67 درصدی اختصاص داده شده است.

 او از دیگر فعالیت های این اداره در 9 ماهه سال 97  را از جمله :فعال نمودن کمیسیون ماده یک شهرستان و ساماندهی منازل سازمانی بیش از ۳۶ واحد ,فعال نمودن کمیسیون ماده ۵ در جهت رفع مشکلات طرح تفصیلی شهر سرابله و موارد تقاضای ساکنان شهر آسمان‌آباد و توحید و شباب و بلاوه تره و بهسازی و آسفالت معابر شهر سرابله با جذب بیش از ۸۰۰ تن قیر یارانه‌ای و احیای محلات هدف و بافت‌های فرسوده با تصویب بیش از ۳۰ درصد محدوده شهر سرابله از کل نقشه محدوده خدماتی شهر دانست که با همکاری واقدامات شبانه‌روزی همکاران  انجام گرفته است.

خبرنگار: ایرج فریادیان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۵۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان