//
کدخبر: ۱۵۵۹۹۸ //
رئیس صحت شهرستان چرداول خبر داد:

تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی در چرداول

بازرسان صنعت ومعدن با همکاری اصناف و تعزیران حکومتی به صورت مستمر و همیشگی در بازار حضور داشته و با هر گونه گران‌فروشی توسط واحدهای صنفی برخورد خواهند کرد.

تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی در چرداول
به گزارش فرتاک نیوز،

ملک‌زاده رئیس صنعت و معدن شهرستان چرداول در گفتگو با فرتاک‌نیوز ایلام گفت: سازمان متبوع به منظور برقراری آرامش در بازار اقدام به تدوین بسته نظارتی و کنترلی کرده است، نظارت و کنترل بر بازار در جهت جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی تشدید خواهد شد.

 او افزود: طرح تشدید بازرسی از کلیه صنوف با تمرکز بر کالاهای اساسی، حساس و ضروری مورد نیاز مردم همچون گوشت قرمز، مرغ، برنج، روغن، شکر، نان و… تدوین شده است.

رئیس صنعت ومعدن شهرستان چرداول گفت: در همین راستا تدابیر لازم برای تامین و ذخیره‌سازی کالاها و اقلام مورد نیاز مردم و نظارت و کنترل جدی بر قیمت‌ها اتخاذ و بسترهای لازم برای ممانعت از سو استفاده افراد فرصت‌طلب در بازار فراهم شده است

ملک‌زاده در مورد اقدامات انجام‌شده توسط واحد بازرسی اظهار داشت: ۱۳۵ گزارش در سامانه ۱۲۳ ثبت و۱۸۵۰ مورد بازرسی انجام‌ شده است.

او افزود:  از تعداد بازرسی‌های انجام شده ۱۴۵ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی گردیدند.

رئیس صنعت ومعدن شهرستان چرداول با اشاره به برگزاری دو نشست کارگروه آرد و نان و تصویب چندین  مصوبه اجرایی در این بخش اظهار داشت: تعداد 65 مورد بازرسی از نانوایی‌ها صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۱۵ فقره پرونده تعزیراتی برای متخلفین گردیده است. 

ملک‌زاده ادامه داد: در واحد تنظیم بازار سه نشست تنظیم بازار در محل فرمانداری با شرکت دستگاه‌های اقتصادی و امنیتی و یک جلسه تنظیم بازارِ داخلی تشکیل و همچنین توزیع 18000 کیلو گوشت قرمز، 4000 کیلو گوشت ‌مرغ منجمد ازجمله اقدامات دیگر این واحد در سطح شهرستان بوده است.

او به نظارت صنعت‌معدن بر عاملین توزیع کالا اشاره کرد و افزود: در زمینه توزیع سبد حمایتی کالا و کودهای شیمایی کشاورزی وهمچنین شناسائی پنج انبار نگهداری کالا واعلام موجودی کالاها در سامانه این اداره ثبت شده است.

رئیس صنعت ومعدن شهرستان چرداول در مورد عملکرد این اداره درحوزه صنعت اظهار داشت: علاوه بر تائیدیه و صدور حواله سوخت برای ۲۰۴ واحد نانوائی و تولیدی بیش از ۳۰ مورد قالیباف مربوط به مشاغل خانگی  و ۳۷ مورد واحد تولیدی صنعتی روستائی  جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان