//
کدخبر: ۱۳۳۲۱۸ //
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ایلام:

دفتر کنسولگری عراق در ایلام ویزا صادر می‌کند

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ایلام از مستقر شدن دفتر کنسولگری کشور عراق در ایام اربعین حسینی و صدور ویزا در استان ایلام خبر داد.

دفتر کنسولگری عراق در ایلام ویزا صادر می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ امیر همتی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ایلام ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: زائرانی که قصد سفر به کشور عراق به منظور شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) را دارند می توانند از تاریخ نهم مهرماه با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی مستقر در سطح شهرستان‌های استان ایلام و ثبت نام در سامانه سماح سازمان حج و زیارت، اقدامات ابتدایی را برای خروج از کشور و صدور ویزا انجام دهند.

وی افزود: هزینه صدور ویزا برای متقاضیان سفر به عراق مبلغ ۴۱ دلار است و زائران می‌بایست هزینه درخواست شده در سامانه سماح را بصورت ریالی واریز کنند که مجموع مبلغ پرداخت شده از سوی زائران نیز مبلغ سه میلیون و ۸۵۰ هزار ریال است.

همتی ادامه داد: متقاضیان دریافت ویزا در صورت مشاهده هر گونه دریافت وجه نقد ازطریق دفاتر خدمات زیارتی موضوع را برای پیگیری تخلف به سازمان حج و زیارت اطلاع دهند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ایلام از زائران در خواست کردو افزود: از مراجعه حضوری به دفتر کنسولگری کشور عراق در شهر ایلام به لحاظ رعایت مسائل امنیتی اکیدا خودداری کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان