//
کدخبر: ۱۳۱۴۷۵ //
نماینده مردم استان ایلام در مجلس:

محتکرین در کشور به راحتی شناسائی می‌شوند

محتکرین کالا کسانی هستند که در گمرک دارای پرونده بوده و پیداکردن آن‌ها مشکل نیست.

محتکرین در کشور به راحتی شناسائی می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر جلال میرزایی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب بالا، اظهار کرد: آن چه که امروز به مشکل اقتصاد دامن می‌زند کلی‌گویی و سطحی‌نگری است محتکرین کالا کسانی هستند که در گمرک دارای پرونده بوده و پیداکردن آن‌ها مشکل نیست، دستگاه‌های مسئول باید پیگیری لازم را داشته باشند.

وی افزود: ما باید شرایط اقتصادی را به درستی تبیین و سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول را وادار به پاسخگویی کنیم.

نماینده مردم ایلام گفت: باید شرایط اقتصادی را به درستی تبیین کنیم و نهادها و سازمان‌ها باید پاسخگو باشند، باید وظایف هر وزیر و هر ارگان را تعریف کنیم و در جاهایی که کوتاهی انجام شده و یا سیاست اشتباهی اجرایی شده است، باید برخورد شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه گفت: این که ما مرتب به دنبال یک نهاد جدید برای کنترل قیمت‌ها باشیم و موازی کاری انجام دهیم به جای برون رفت از مشکلات گره کوری در آن ایجاد می‌کند.

میرزایی با اشاره به تورم افسار گسیخته در شرایط فعلی اظهار داشت: از لحاظ علم اقتصاد تورم در شرایطی ایجاد می‌شود که بین عرضه و تقاضا تعادل وجود نداشته باشد یعنی عرضه پایین و تقاضا بالا باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اما امروز در کشور این گونه نیست، بلکه «انتظار تورم» باعث افزایش تورم در کشور شده است و بسیاری از شبکه‌های مجازی به این موضوع دامن می‌زنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: ما باید کارشناسی شده با مسئله اقتصاد برخورد کنیم و از تشویش اذهان عمومی بپرهیزیم چرا که این امر خود به بحرانی شدن اوضاع کمک می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان