//
کدخبر: ۱۲۹۸۰۵ //
امروز؛

توزیع بسته نوشت‌افزار و لباس بین دانش‌آموزان مناطق محروم ‍ توسط اتاق بازرگانی ایلام

310 بسته نوشت‌افزار و لباس بین دانش‌آموزان روستای گنبدپیرمحمد از توابع شهرستان ملکشاهی استان ایلام با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایلام، امام جماعت و اعضای هیأت امنای امامزاده گنبد پیرمحمد، بخشدار، مسئولان آموزش و پرورش و اعضای شورای روستا توزیع شد.

 توزیع بسته نوشت‌افزار و لباس بین دانش‌آموزان مناطق محروم ‍ توسط اتاق بازرگانی ایلام
به گزارش فرتاک نیوز،

شعبان فروتن رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در این آئین گفت: اتاق بازرگانی ایلام مفتخر است که توانست با ایجاد دفتر جامعه نیکوکاری ابرار گام مهمی را برای حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت بر دارد.

 وی افزود: مهم‌ترین رویکرد جامعه نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق بازرگانی این است که بتواند بستر مناسبی را برای دانش‌آموزان و دانشجویان در مناطق محروم استان ایلام فراهم کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: این اقدام اتاق بازرگانی در حقیقت در راستای برقراری عدالت آموزشی به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان مناطق محروم از تحصیل است.

فروتن ادامه داد: دیگر اقدام این جامعه نیکوکاری توسعه اشتغالزایی روستایی است که قرار است این مهم هم در چند روستای استان ایلام به صورت آزمایشی انجام گیرد.

وی افزود: امروز 310 بسته لوازم کمک آموزشی از قبیل لباس دانش‌آموزی، کیف و کفش و لوازم تحریر و دیگر وسایل کمک آموزشی در اختیار دانش‌آموزان روستای گنبد محمد قرار گرفت.

جهانی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی هم در این آئین از اقدام خیرخواهانه اتاق بازرگانی ایلام و جامعه نیکوکاری ابرار تقدیر کرد.

وی افزود: استعدادهای علمی در این منطقه محروم بالاست اما برخی دانش‌آموزان با مشکلات مالی برای ادامه تحصیل مواجه هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی گفت: با حمایت افراد خیر و مسئولان مشکلات مالی دانش‌آموزان مناطق محروم برای توسعه نظام آموزشی در کشور مرتفع شود.

خبرنگار : ایرج فریادیان

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۸۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان