//
کدخبر: ۱۲۶۸۱۲ //
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان ایلام:

ر شته‌های مرتبط با صنعت نفت در دهلران آموزش داده می شود

ارائه آموزش‌های مهارتی به جوانان جویای کار در دهلران با توجه به پتانسیل‌های نفت و گاز و پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است.

ر شته‌های مرتبط با صنعت نفت در دهلران آموزش داده می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

نصری مدیر کل فنی‌حرفه‌ای در دیدار با فرماندار دهلران با اشاره به اینکه جلسات هماهنگی مدیران شرکت‌ها با فنی‌وحرفه‌ای برای احصا رشته‌های مورد نیاز آنها انجام می‌شود، افزود: آمادگی داریم آموزش نیروهای ماهر مورد نیاز صنعت نفت را در حوزه‌های جوشکاری، پایپینگ، برق صنعتی و ساختمان، ابزار دقیق و رشته‌های حوزه صنعت ساختمان برای احداث این مجتمع‌ها در مرکز فنی و حرفه‌ای دهلران پیگیری و عملیاتی کنیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان ایلام به تفاهم‌نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیروهای مسلح برای آموزش سربازان اشاره و گفت: طی شش ماهه اول سال‌جاری 548 نفر از سربازان استان در این راستا مهارت‌های مورد نیاز را فرا گرفته که از این تعداد سهم دهلران 148 نفر است.

نصری با اشاره به فعالیت 14 مرکز آموزش دولتی و 245 آموزشگاه آزاد زیر نظر فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: در این مراکز و آموزشگاه‌ها در مجموع 211 حرفه آموزش داده می‌شود که بر اساس نیاز گسترش آنها تا 600 حرفه نیز قبال انجام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان