//
کدخبر: ۱۲۲۶۸۵ //
پورشیب ملی پوش رشته کارته:

کسانی که حق‌شان طلا نیست به مدال می‌رسند

پورشیب ورزشکار شایسته (ایلامی) ملی‌پوش رشته کاراته وزن ۸۴- کیلوگرم ایران گفت: 9 امتیاز من را ندادند و حریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت چون قضاوت بر عهده دو داورعرب بود

کسانی که حق‌شان طلا نیست به مدال می‌رسند
به گزارش فرتاک نیوز،

 ذبیح‌الله پورشیب بعد از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: خدا را شکر که به حداقل مدال رسیدم ولی 9 امتیاز من را ندادند وحریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می گرفت.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم از داوری صحبت کنم، همه دیدند و حتی تماشاگرانی که از کاراته سررشته ندارند، متوجه ناداوری در دیدارم با رقیب کویتی در مرحله نیمه نهایی شدند.

ملی‌پوش کاراته تاکید کرد: در مسابقات دیروز داوران اروپایی و بی‌طرف بازی‌ها را قضاوت می‌کردند، اما در بازی من 2 داورعرب و 2 داور آسیایی مسئول قضاوت بازی شدند.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی 2018 افزود: هرچه زدم، امتیاز ندادند. ضربه‌های سه امتیازی من کاملا مشهود بود؛ اما داورها امتیاز نمی‌دادند. تلاش‌های ما به هدر میرود و کسانی که حقشان طلا نیست به مدال می‌رسند.

پورشیب در پایان گفت: تمام تلاش من برای رسیدن به طلا بود. این حریفان در لیگ جهانی و بازی‌های آسیایی هیچ جایگاهی ندارند و در برابر بچه‌های ما حرفی برای گفتن ندارند اما در بازی‌های آسیایی با دست‌های پشت پرده به مدال می‌رسند.

خبرنگار: ایرج فریادیان

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان