//
کدخبر: ۳۱۲۳۷۰ //

آیت‌الله رئیسی: مردم دولت تراز انقلاب اسلامی را از ما توقع دارند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، پشتوانه ارزشمندی برای نظام است و آنهایی را که به هردلیل سرخوردگی پیدا کرده‌اند، باید امیدوار کرد.

آیت‌الله رئیسی: مردم دولت تراز انقلاب اسلامی را از ما توقع دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله سیدابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (دوشنبه) در نشستی با حضور نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در یادمان شهدای هفتم تیر، اظهار داشت: مردم یک تغییر را می‌طلبند که هم در دولت و هم در کسب و کار و هم معیشت و زندگی آنها اتفاق بیفتد؛ در واقع، مردم دولت تراز انقلاب اسلامی را از ما توقع دارند.

وی تاکید کرد: همه کسانی که در مشارکت حداکثری اثرگذار هستند، از جایگاه و نفوذ خود استفاده کنند و جوان و پیر و روستایی و شهری را که ناامید شده و ناراحت است و احساس می کند که نباید پای صندوق رای بیاید، حتما برای حضور در صندوق های رای تشویق کند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، پشتوانه ارزشمندی برای نظام است و آنهایی را که به هردلیل سرخوردگی پیدا کرده‌اند، باید امیدوار کرد.

رئیسی با اشاره به اینکه هم در مورد دولت و هم کسب و کار و هم معیشتِ مردم مبتنی بر نظریه کارشناسان اداره بهتر کشور بسیار امکان پذیر است، گفت: زیبنده خانواده های این کشور نیست که با زجر و رنج زندگی کنند و تغییر و تحول امکان است و ما برای انجام یک تحول در دولت و نظام اداری و اجرایی کشور به میدان آمده ایم و شاخص این تحول ماهم امام تحول آفرین است. 

وی افزود: سند تحول بیانیه گام دومی است که رهبر انقلاب هم وضع موجود و هم وضع مطلوب را ترسیم کردند و سند تحول پیش روی همه صاحبان اندیشه است و باید تحقق باید و در بستر گام دوم تحولی جدی پیدا شود و این سند هم باید اجرا شود. 

رئیسی ضمن تاکید بر اینکه ما در اجرای عدالت عقبیم و مردم باید احساس عدالت کنند، تصریح کرد: احساس عدالت در مردم و اجرای عدالت در همه شئون بسیار مهم است. 

رئیسی با بیان اینکه همه آحاد کشور و همه فرهیختگان شهروند درجه اول هستند و ما شهروند درجه دوم نداریم گفت: کشور نیازمند یک انسجام جدی است تا این انسجام به پیشرفت امور کمک کند و این دلهایی که خدا کنار هم قرار داده می تواند کارهای بسیاری بکند و ما اصحاب  «ما می توانیم» هستیم و اهل نمی شود، نشد و اعتبارات اینطور بود  نیستیم و علیرغم بسیاری از تحریم ها و تهدیدها می توانیم بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید مسئله را تمام شده تلقی کنیم چون انتخابات است و در مسیر انتخابات باید موارد و مسائل را پیش بینی کرد، گفت: ما در این انتخابات آنچه برای ما مهم است تکلیف مداری است تا به عنوان وظیفه خود را عرضه کنم تا مردم به کسی که می‌خواهند رای دهند. 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: امیدواریم انتخابات باشکوه و حضور با معنای مردم و همه اقشار یک دولت قوی و مردمی را برای شکل گیری ایران قوی رقم بزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۳۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان