//
کدخبر: ۲۹۲۴۹ //

آیت‌الله جنتی: متخلفان انتخاباتی اگر توبه نکنند «حق‌الناس» گریبانشان را می‌گیرد

رئیس مجلس خبرگان: در ایران به هیچ کسی اجبار نمی کنند که رأی بدهد یا ندهد. مردم با عشق و علاقه و با احساس وظیفه دینی و ملی حضور می یابند.

آیت‌الله جنتی: متخلفان انتخاباتی اگر توبه نکنند «حق‌الناس» گریبانشان را می‌گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت الله احمد جنتی در نشست هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری هم اشاره فرمودند، از جانب خودم و خبرگان با همه وجودم از مردم تشکر می کنم که نشان دادند هنوز زنده و سرپا هستند و به اسلام، انقلاب، امام راحل و رهبرشان وفادارند.

 

وی ادامه داد: مردم به یک اشاره رهبر معظم انقلاب و تشویق ایشان در انتخابات حضور یافتند و آرای بسیاری در صندوق ها ریختند.

 

آیت الله جنتی افزود: دنیا متوجه شد که مردمسالاری دینی در کشورمان حاکم است، خلاف ادعاهایی که به دروغ و با تزویر در این خصوص می کنند در کشورمان مردمسالاری دینی حقیقت دارد و این مردم هستند که با اختیار و آزادی کامل در انتخابات شرکت می کنند و به هرکسی نظرشان باشد رأی می دهند.

 

رئیس مجلس خبرگان اضافه کرد: در ایران به هیچ کسی اجبار نمی کنند که رأی بدهد یا ندهد. مردم با عشق و علاقه و با احساس وظیفه دینی و ملی حضور می یابند.

 

وی تصریح کرد: البته سلامت انتخابات را تأیید می‌کنم که خیلی خوب بود، اما تخلفات بسیاری هم شد که بخشی از آن متوجه مسئولان بود.

 

رئیس مجلس خبرگان گفت: برخی از این تخلفات را همه فهمیدند و برخی از تخلفات مبتنی بر گزارش‌های ناظران از دور و نزدیک و برخی مبتنی بر گزارش‌های مردمی بود.

 

ایشان بار دیگر تصریح کرد: تخلفات انتخاباتی از نظر مالی و سیاسی چشمگیر بود و انتظار نداشتیم دستگاه‌های مجری انتخابات که باید مجری قانون باشند، خودشان قانون شکنی کنند؛ به نحوی که همه مطلع شوند که این خلاف انتظار بود.

 

آیت الله جنتی گفت: البته نوعی از تخلفات هم بود که مانند همیشه صورت گرفت که آن را شورای نگهبان بررسی می‌کند، گزارشش را می‌گیرد و اگر لازم باشد بازرس می فرستد که البته اینها طبیعی است و در همه دوره های انتخابات اعم از مجلس و ریاست جمهوری بوده است.

 

رئیس مجلس خبرگان ابراز امیدواری کرد: کسانی که در این قضایا تخلفات بزرگ کردند از گناهانشان توبه کنند زیرا حق الناس گریبانشان را می گیرد و به‌فرموده رهبر معظم انقلاب واقعا حق الناس است.

 

آیت الله جنتی تصریح کرد: اگر این افراد توبه نکنند در دنیا و آخرت مسئولیت دارند و مجازاتش را خواهند دید.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان