//
کدخبر: ۲۸۴۴۳ //

رئیسی خواستار رسیدگی به برخی تخلفات انتخاباتی شد

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان خواستار رسیدگی به برخی تخلفات انتخاباتی شد.

رئیسی خواستار رسیدگی به برخی تخلفات انتخاباتی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 از کانال اطلاع رسانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و نیز کانال اختصاصی این نامزد، رئیسی صبح امروز در نامه ای به آیت الله احمد جنتی، ضمن ابراز اعتماد و اطمینان به شورای نگهبان، خواستار رسیدگی به برخی تخلفات در قبل و حین برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه شد.

 

بر اساس این گزارش، وی به همراه این نامه 3 صفحه ای، صدها صفحه مستند را در چندین مجلد برای شورای نگهبان ارسال کرده است.

 

حجت الاسلام رئیسی در این نامه با تاکید بر حق الناس بودن آرای مردم ، خواستار رسیدگی دقیق هیات نظارت بر انتخابات به این تخلفات ، تا حصول نتیجه قطعی شده است.

 

در بخشی از این نامه آمده است: همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی موظف و مکلف به حفظ جمهوریت نظام و پاسداری از آرای مردم که مصداق حقوق شهروندی ایرانیان است می باشیم و اینجانب با وعده ای که به مردم قهرمان و نجیب ایران داده ام، نمی توانم در برابر ظلم به حقوق مردم سکوت کنم؛ لذا تقاضا دارم در اجرای قانون به موارد گفته شده توجه و رسیدگی جدی شود.

 

طبق این گزارش، این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز گذشته در پیامی با تبریک حضور پرشکوه ملت ایران در انتخابات روز جمعه، برخی بداخلاقی های انتخاباتی و تخلفات آشکار در قبل و حین برگزاری انتخابات را از لحظات تلخ این رویداد خوانده و تاکید کرده بود آن را از مسیر قانونی پیگیری خواهد کرد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان