//
کدخبر: ۲۷۹۸۱ //

انتساب بیانیه جعلی به سردار سلیمانی اولین تخلف دولت نیست/ از هر راهی برای انجام تخلف استفاده می‌کنند

رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف گفت: نشر شایعه اولین تخلف دولت نیست. آنها از هر راهی استفاده می‌کنند تا تخلفات خود را انجام دهند.

به گزارش فرتاک نیوز، رضا روستاآزاد عضو شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی با اشاره به تخلفات انتخاباتی انجام گرفته از سوی دولت گفت: انتساب شایعه به سردار سلیمانی اولین تخلف از سوی دولت نیست. در حال حاضر هم تخلفات دیگری  هست که از سوی آنها انجام می‌شود، مثل کارناوالی که دیشب راه انداخته بودند، درصورتی‌که زمان تبلیغات به اتمام رسیده بود.

وی ادامه داد: اینها از هرچه به دستشان می‌آید چه مالی و چه کاری استفاده می‌کنند برای تخلف و نشر اکاذیب مثل 10 میلیونی که به دهیاران دادند یا افزایش وام نخبگان به 16 میلیون و یا مشاهده کردیم که امروز صبح قاضی زاده هاشمی رای خود را نشان داد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به این موضوع که جبهه دولت از وجهه سردار سلیمانی برای کشیدن آرا به سمت خود استفاده کرده است، اظهار داشت:‌ این دروغ‌ها و تهمت‌ها که در فضای مجازی است یک ترفند غیراخلاقی و غیرشرعی است و فکر می‌کنند می‌توانند از وجهه سردار سلیمانی استفاده کنند تا آرا را به سمت خود اختصاص دهند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان