//
کدخبر: ۲۷۳۲۷ //

میرسلیم: کناره گیری نامزد حزبی معنا ندارد/به رای مردم احترام می گذارم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کناره گیری نامزد حزبی معنا ندارد و من تا انتهای انتخابات پای کار خواهم بود؛ هر چه مردم انتخاب کنند به رای آن ها احترام می گذارم.

میرسلیم: کناره گیری نامزد حزبی معنا ندارد/به رای مردم احترام می گذارم
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید مصطفی میرسلیم روز چهارشنبه در دومین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران این مطلب را در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام کناره گیری دو نفر از نامزدهای انتخاباتی؛ آیا از انتخابات انصراف می دهید؟ بیان کرد.

 

وی افزود: آقای روحانی و آقای هاشمی طبا و آقای رئیسی در این رقابت هستند و آقای هاشمی طبا گفته اند که رایشان آقای روحانی است و در انتخابات وقت مردم را تلف کردند.

 

میرسلیم در پاسخ به این سوال که کناره گیری ها چه تاثیری بر روند انتخابات خواهد داشت؟ گفت: این دو اقدام از نظر ماهیت متفاوت است، آقای قالیباف اتکا به پشتوانه های قبلی در انتخابات شرکت کرد و آمدن و کنار رفتن وی بر مبنای یک مصلحت انجام گرفت و آن هم برای این بود که موضع جمنا تقویت شود.

 

وی افزود: به نظر نمی رسد که از ابتدای کار چنین نیتی در ذهنش باشد اما با توجه به برگزاری مناظرات سه گانه و فضای تبلیغاتی موجود به این نتیجه رسید که اگر به نفع آقای رئیسی کناره گیری کند، پایگاهی که در جمنا دارد، تقویت شود.

 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اما کناره گیری آقای جهانگیری یک حیله سیاسی محسوب می شود ولی صداقت ایجاب می کرد که مستقل می آمد و تا آخر می ماند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان