//
کدخبر: ۲۷۲۰۳ //

حضور آگاهانه مردم در انتخابات زمینه ساز آینده ای درخشان برای نظام جمهوری اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت تیر خلاصی بر دشمنان و آینده ای درخشان برای نظام جمهوری اسلامی است.

حضور آگاهانه مردم در انتخابات زمینه ساز آینده ای درخشان برای نظام جمهوری اسلامی است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز سه شنبه در نشست با شماری از کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: انتخابات یکی از رویدادهای مهم سیاسی است که با پیروزی نظام اسلامی شاهد دموکراسی دینی در سطح نظام اسلامی هستیم.

 

وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساند که توانسته دموکراسی به معنای واقعی که دینی است را در بیش از سی سال عمر خود به منصه ظهور برساند.

 

سروستانی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی با وجود همه موفقیت های نظام، در تلاش هستند که اهداف شوم خود علیه انقلاب ایران اجرا کنند و سیاست‌های خود را در منطقه عملی کنند.

 

وی گفت: از این رو ملت غیور ایران اسلامی ضمن هوشیاری کامل با هر سلیقه و گرایشی و باتوجه به شرایط منطقه، با حضور آگاهانه خود کاندیدای اصلح را بر اساس منافع ملی و انقلاب اسلامی انتخاب خواهند کرد.

 

سروستانی افزود: کسانی که خود را برای خدمت به مردم مهیا کرده اند باید نگاه عمیقی به جایگاه خدمت در نظام اسلامی داشته باشند.

 

سروستانی تاکید کرد: همه جریانات و همه نامزدها به این معنا توجه داشته باشند تا در حقیقت این رقابت که وجود دارد به رقابت‌ برای خدمت تبدیل شود نه رقابت برای قدرت.

 

وی اظهار داشت: اگر همه جریانات با این دید به انتخابات ورود کنند شاهد رشد انقلاب اسلامی خواهیم شد اما اگر با گرایش برای کسب قدرت باشد باعث فاصله از نظام دینی می شود.

 

وی بیان داشت: وقتی رقابت برای خدمت باشد همه جریانات می‌تواند حضور گسترده داشته و نامزد مورد نظر خود را برای کسب کرسی خدمت انتخاب کنند.

 

سروستانی با اشاره به لزوم حفظ وحدت و برادری بعد از انتخابات گفت: بلافاصله بعد از پایان انتخابات رقابت ها باید تبدیل به رفاقت شود و همه جریانات از منتخب مردم و به ویژه از نظام اسلامی که حاصل خون شهیدان و رهبری های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است حمایت کنند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان