//
کدخبر: ۲۷۱۰۰ //

ستادهای قالیباف در مازندران برای رئیسی فعال شدند

در پی انصراف محمد باقر قالیباف از نامزدی ریاست جمهوری صبح امروز سه شنبه روسای ستاد های قالیباف و رئیسی در مازندران با برگزاری گردهمایی در ساری بر لزوم دایر بودن و تبلیغ کردن ستادهای قالیباف به نفع حجت الاسلام رئیسی تاکید کردند.

ستادهای قالیباف در مازندران برای رئیسی فعال شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

در این گردهمایی که اعضای جمنا ( جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ) استان مازندران نیز حضور داشته اند ،اعلام شد که تمام ستادهای قالیباف فقط با تغییر عکس به آقای رئیسی با قوت به کارش ادامه می دهند.

 

سید محمود نبویان رئیس ستاد رئیسی در مازندران در این گردهمایی با بیان اینکه هیچ کس زیر نظر کسی نیست و همه اعضای ستاد و هواداران آقای قالیباف از نیروهای ارزشی نظام هستند ، گفت: در این مرحله حساس فقط می خواهیم با اتحاد و وحدت رئیس دولت فعلی را تغییر بدهیم.

 

وی با بیان اینکه دولت کرامت و کارآمدی فصل مشترک آقایان رئیسی و قالیباف است، تصریح کرد: امروز چیزی عوض نشده و فقط تابلو و عکس در ستادهای آقای قالیباف به نفع رئیسی تغییر کرد.

 

وی با بیان اینکه انشاءالله دولت پر هزینه ، غیر ارزشی و غیر انقلابی یازدهم را عوض خواهیم کرد، بیان داشت: امروز باید تبلیغ چهره به چهره را انجام بدهیم.

 

رئیس ستاد رئیسی در استان مازندران به وجود تحلیل بازگشت هواداران قالیباف به روحانی درجامعه اشاره کرد و بیان داشت: این تحلیل غلط و دروغ است و ما نباید اجازه بدهیم تا آرای هواداران قالیباف درسبد روحانی ریخته شود.

 

حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ( جمنا) در مازندران نیز دراین گردهمایی با بیان اینکه قدرت امروز دولت باید از نسل گذشته به نسل جدید برسد، گفت: باید از شیطنت قرار گرفتن آرای قالیباف در سبد روحانی جلوگیری کنیم.

 

وی افزود: همه باید با وحدت و اتحاد و با تبلیغات چهره به چهره به نفع رئیسی پای صندوق های اخذ رای بیاییم و امروز مسئولیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سنگین تر شده است و باید بیشتر از گذشته در عرصه انتخابات رئیس جمهوری فعالیت کنیم.

 

با نزدیک شدن به 29 اردیبهشت روز انتخابات ،تبلیغات ستادهای انتخاباتی نامزدها نیز رونق گرفته و سخنرانی ها و تجمع های مختلف در مقابل این ستادها به ویژه عصرها و شامگاه در خیابان های اصلی شهرهای مازندران برقرار است.

 

در مازندران 2 میلیون و 242 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و در آخرین انتخابات کشور که مربوط به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود حدود 83 درصد از واجدین شرایط شرکت کردند.

 

در انتخابات یازدهمین دوره رئیس جمهوری در خرداد سال 92 حدود یک میلیون و 800 هزار واجد شرایط رای پای صندوق های رای حاضر شدند .

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان