//
کدخبر: ۲۷۰۹۱ //

انتخاب آقای رئیسی در همان مرحله اول قطعی است/ روحانی و جهانگیری از پیش بازنده بزرگ انتخاباتند

نماینده مردم خمینی شهر گفت: دولت نفری ده‌میلیون‌تومان به دهیارها داده؛ اگر حساب کنیم ۵۰ هزار دهیار داشته باشیم این رقم چیزی حدود ۵۰۰ میلیارد تومان می‌شود.

انتخاب آقای رئیسی در همان مرحله اول قطعی است/ روحانی و جهانگیری از پیش بازنده بزرگ انتخاباتند
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدمحمدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به وحدت و ائتلاف جریان انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اظهار داشت: بنده پیش‌تر اعلام کرده بودم که نظرسنجی‌های نقطه‌ای نشان از وضعیت مطلوب آقای رئیسی در انتخابات دارد حتی نظرسنجی‌های روندی شرایطی به‌مراتب بهتر از آن را نشان می‌داد و بیانگر این بود که ایشان برخلاف آقای روحانی پیشرفت صعودی دارند.

 

وی افزود: در نظرسنجی‌ها آقای رئیسی روند ممتد رو به مثبتی دارد و این شرایط مثبت بعد از کناره‌گیری آقای قالیباف به نفع ایشان شدت یافته است.

 

ابطحی تصریح کرد: بنابراین خیزش خیره‌کننده روز گذشته مردم در اصفهان و بعدازظهر امروز در تهران، ما را به این نتیجه می‌رساند که انتخاب آقای رئیسی در همان مرحله اول مسجل است اما در هر صورت باید حوادث پیش‌بینی‌نشده و شوک‌های سیاسی وارده را لحاظ کرد و به‌صورت دقیق نتیجه مشخصی گرفت.

 

نماینده مردم خمینی‌شهر با بیان اینکه شرایط کنونی شرایطی بسیار مطلوب برای آقای رئیسی تلقی می‌شود، یادآور شد: سبد رأی آقای قالیباف با کناره‌گیری ایشان به نفع جریان انقلاب اکنون به سبد رأی آقای رئیسی ریخته شده است. درحالی‌که برخی در پی القای این مطلب بودند که کناره‌گیری آقای قالیباف سبد رأی آقای روحانی را پر می‌کند این مطلب اصلاً درست نیست چرا که مواضع آقای قالیباف در مقابل مواضع آقای روحانی کاملاً مشخص است.

 

ابطحی تأکید کرد: از سوی دیگر معتقدم آقای قالیباف با کناره‌گیری‌اش یک بازی دو سر برد را انجام داد. به لحاظ اخلاق، مردانگی و مروت سیاسی نشان داد که نیروی انقلابی است و می‌توان از ظرفیت چنین نیرویی در دولت آینده استفاده کرد این مسئله را به ایشان تبریک می‌گویم.

 

وی ادامه داد: البته باید بگویم که برد و باخت ها هیچ‌گاه حد و مرز حق و باطل را مشخص نمی‌کند ممکن است بردی که باطل باشد به‌دست بیاید و یا شکستی که حق باشدصورت گیرد. انتخابات نوعی قرعه‌کشی است آنچه که برای ما مهم است اینکه اخلاق و ارزش‌های انسانی در آن رعایت شود.

 

نماینده مردم خمینی‌شهر تصریح کرد: در حال حاضر دولت نفری ده میلیون تومان به دهیارها داده است اگر حساب کنیم که ۵۰ هزار دهیار داشته باشیم که بیش از اینها داریم این رقم چیزی حدود ۵۰۰ میلیارد تومان می‌شود. اینها همه جنبه انتخاباتی دارد چرا که اگر قرار بود دولت کمکی کند باید پیش‌ازاین انجام می‌داد نه اینکه در این برهه بحث یارانه‌ها و دیگر مسائل را برای جلب آرای مردم انجام دهد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقایان با تمام قوا در انتخابات آمده‌اند درحالی‌که براساس قانون مجری انتخابات که همان دولت است نباید در این امر دخالتی کند اما می‌بینیم که فرمانداران و یا استانداران در همایش‌ها حضور یافته و رسماً برای آقای روحانی تبلیغ می‌کنند.

 

ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: از این رو معتقدم به لحاظ قانون و اخلاق آقای روحانی و جهانگیری از پیش بازنده بزرگ این انتخابات هستند فرقی هم نمی‌کند که رأی زیادی داشته باشند چراکه نمی‌شود به هیچ ترفندی میز قدرت را تصاحب کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان