//
کدخبر: ۲۶۵۱۹ //
قالیباف افشاگری کرد

املاک نجومی واقعی در جیب دولتی ها/ پشت پرده #املاک_نجومی_واقعی

افشاگری قالیباف تنها به همین موضوع نبود تا جایی که در پاسخ به اسحاق جهانگیری به فساد بانک گردشگری که توسط برادر جهانگیری اداره می‌شود اشاره کرد و گفت:‌ این همان روحیه‌ای است که ۴ درصدی‌های آن خیلی پر رو هستند اگر بانکی تخلف کرده برخورد کنید شما در دولت من جمله بانک گردشگری برادر خودتان.

املاک نجومی واقعی در جیب دولتی ها/ پشت پرده #املاک_نجومی_واقعی
به گزارش فرتاک نیوز،

مناظره سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری داغ تر از دو مناظره قبلی برگزار شد، در این مناظره جهانگیری در تاکتیک حمله خود به قالیباف به موضوع املاک نجومی اشاره کرد، موضوعی که چندی پیش توسط هم مسلکی هایش و توسط یاشار سلطانی مطرح شد اما به بررسی های قوه قضاییه مشخص شد هیچ تخلف سازمان یافته ای توسط شهرداری تهران در این موضوع انجام نشده بود اما باز هم این دروغ بزرگ دستمایه سیاسی کاری اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت.

اما قالیباف در همین مناظره به شفاف سازی و مشخص شدن پشت پرده املاک نجومی واقعی پرداخت، املاکی که با قیمت بسیار ارزان‌تر از نرخ واقعی توسط حسن روحانی و اسحاق جهانگیری اخذ شده بود. نکته‌ای که به عنوان املاک نجومی واقعی در شبکه‌های مجازی مطرح شد.

شهردار تهران درباره این املاک با ارائه سند گفت:‌ آقای جهانگیری املاک نجومی را خود شما بردید وقتی وزیر بودید همین زمینی که الان در ونک در منطقه ۳ آمدید ۳۵۰ متر زمین گرفتید متری ۱۴۰ هزار تومان. ما املاک نجومی دادیم؟

از سوی دیگر قالیباف بر اساس قولی که داده بود برای اینکه مردم اموال نامزد های انتخابات را بدانند از اموال خود و خانواده اش رونمایی کرد اما در مقابل روحانی و جهانگیری در این زمینه برای مردم شفاف سازی نکردند و لیست اموال خود و خانواده هایشان را معرفی نکردند.

افشاگری قالیباف تنها به همین موضوع نبود تا جایی که در پاسخ به اسحاق جهانگیری به فساد بانک گردشگری که توسط برادر جهانگیری اداره می‌شود اشاره کرد و گفت:‌ این همان روحیه‌ای است که ۴ درصدی‌های آن خیلی پر رو  هستند اگر بانکی تخلف کرده برخورد کنید شما در دولت من جمله بانک گردشگری برادر خودتان.

قالیباف همچنین به فساد برادر حسن روحانی اشاره کرد و از گماردن مدیران خاص در راس بانک‌ها با نفوذ وی سخن گفت و بیان کرد: وقتی کسی را می‌گذارید که مدیر بانک را معرفی کند و ۴۰۰ میلیارد را بدون هیچ روالی جابجا می‌کند، قاچاق کالا هم اتفاق می‌افتد.

برای مردم در طول یکسال گذشته سوال شده بود که چه کسی پایه گذار حقوق های نجومی بود، قالیباف به این موضوع نیز به صورت شفاف و با صراحت پرداخت، شهردار تهران با بیان اینکه با فساد کثیف در حوزه حقوق‌های نجومی برخورد نمی‌شود، جهانگیری را پایه‌گذار حقوق‌های نجومی خواند و گفت:  آقای جهانگیری چرا برای خودتان پاداش میلیاردی تصویب کردید؟ وقتی در دولت مدیران و وزرا که اقتصاد در دستشان است، در شرایطی که کارگران ۸۰۰ هزار تومان می‌گیرند و حقوق عقب‌افتاده هم دارند، اما وزرا پایه‌گذار حقوق نجومی می‌شوند مثل شما که در دوره وزارت خود پاداش چند میلیاردی برای خودتان و دیگران تصویب می‌کردید، چطور انتظار دارید مبارزه با قاچاق صورت گیرد؟

نتیجه مناظره سوم نشان می دهد هر چند اصلاح طلبان با گفتن دروغ املاک نجومی سعی در فضاسازی برای از بین بردن موضوع حقوق های نجومی داشتند اما مشخص شد املاک نجومی توسط  جهانگیری و روحانی در سالهای قبل گرفته شده است.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان