//
کدخبر: ۲۶۲۲۹ //
در نامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه صورت گرفت

اعلام آمادگی برای برگزاری مناظره میان نامزدهای ریاست جمهوری با حضور «احمدی‌نژاد»

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طی نامه‌ای آمادگی این تشکل دانشجویی را برای برگزاری مناظره بین نامزدهای ریاست جمهوری با حضور رئیس دولت نهم و دهم اعلام کرد.

اعلام آمادگی برای برگزاری مناظره میان نامزدهای ریاست جمهوری با حضور «احمدی‌نژاد»

به گزارش فرتاک نیوز، امیرحسین رفعتی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طی نامه‌ای آمادگی این تشکل دانشجویی را برای برگزاری مناظره بین نامزدهای ریاست جمهوری با حضور رئیس دولت نهم و دهم اعلام کرد.

در ابتدای این نامه‌ آمده است: با توجه به کوتاهی صداوسیما در برگزاری مناظره بین تیم‌های تخصصی اقتصادی نامزدهای ریاست جمهوری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان قطب اقتصادی دانشگاه‌های کشور، آمادگی دارد تا به منظور بررسی و تبیین برنامه‌ها و وعده‌های اقتصادی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، پذیرای برگزاری این برنامه باشد تا با حضور اساتید متخصص در این زمینه، این وعده‌ها و برنامه‌ها به بوته نقد کشیده شود.

در پایان تاکید شده است: ضمنا با توجه به اظهارات و ادعاهای متفاوت کاندیداهای ریاست جمهوری درباره تاثیرات سیاست‌های دولت نهم و دهم بر اقتصاد کشور، از یک تیم اقتصادی به نمایندگی از دولت دکتر احمدی نژاد برای شرکت در این برنامه دعوت می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان