//
کدخبر: ۲۶۱۸۱ //

قالیباف: امیدوارم در مناظره امروز کسی به حاشیه و جاده خاکی نرود

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مهمترین چالش امروز کشور ما بحران اقتصادی است و امیدوارم در مناظره امروز کسی به حاشیه و جاده خاکی نرود و به موضوع بحران اقتصادی کشور بپردازد.

قالیباف: امیدوارم در مناظره امروز کسی به حاشیه و جاده خاکی نرود
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد باقر قالیباف در بدو ورود به جام جم، در پاسخ به این سوال که مناظره امروز با موضوع اقتصادی مهمتر است یا مناظره‌های قبلی، اظهار کرد:  هر سه جلسه مناظره مهم بود؛ البته ما در جلسه دوم پیشنهادی داشتیم که در هفته ای که گذشت هزینه های آن را دادیم،

وی افزود: در هفته گذشته پیشنهاد دادم نامزدها دارایی ها و اموال خود را به اطلاع مردم برسانند ولی در هفته ای که گذشت دیدیم که خیلی از افراد خصوصا برخی از اعضای کابینه به این موضوع پرداختند؛ نمی دانیم چرا؛ آنها جزو 4 درصدی ها بودند یا دستور تشکیلاتی داشتند را نمی دانم؛ من که نگفته بودم وزرا بیایند لیست اموالشان را بگویند، فقط در خصوص نامزدها این پیشنهاد را داده بودم.

قالیباف ادامه داد: البته طبیعی است که هر طرح اقتصادی و هر تصمیمی که برای تحول اقتصادی صورت بگیرد، حتما منافع 4 درصدی ها تحت فشار قرار می گیرد؛ چرا که آنها به دنبال این هستند بدون هیچ تحرک و کاری بیشترین منفعت را ببرند؛ وقتی که این روحیه وجود دارد، آن شغل مورد نظر ایجاد نمی شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مهمترین چالش امروز کشور ما بحران اقتصادی است و امیدوارم در مناظره امروز کسی به حاشیه و جاده خاکی نرود و به موضوع بحران اقتصادی کشور بپردازد.

وی در پایان با بیان اینکه حتما در کابینه آینده ما شایسته سالاری مبنای کار جدی و اساسی خواهد بود، عنوان کرد: کابینه آینده باید کابینه باتجربه و جوانی باشد.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان