//
کدخبر: ۲۶۰۶۳ //

روحانی: پمپاژ و تقسیم پول درکشور تجربه خود را نشان داده است

نامزد دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سرمایه گذاری برنامه ای بلندمدت است، گفت: پمپاژ کردن و تقسیم پول در کشور تجربه خود را در سال های گذشته نشان داده و به جای آن باید محیط کسب و کار را در کشور فراهم کنیم.

 روحانی: پمپاژ و تقسیم پول درکشور تجربه خود را نشان داده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی که در گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم صدا و سیما حاضر شده بود درباره اینکه با نامزد شدن در انتخابات قصد دارد چه تغییری در اقتصاد کشور به وجود بیاورد، افزود: به دلیل شرایطی که در سال های گذشته برای کشور به وجود آمده بود، نیازمند مدیریت قوی برای خروج از شرایط موجود هستیم.

وی با تاکید بر لزوم شناخت جامعه، جهان و تحرکات دیپلماسی اظهار داشت: باید بدانیم چگونه متخصصان را جذب و سرمایه اجتماعی در کشور به وجود بیاوریم؛ رئیس جمهور باید بتواند با همه گروه ها کار کند تا توانایی تامین نیازهای کشور را داشته باشد و تحرکات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی لازم را به وجود بیاورد.

حجت الاسلام روحانی درباره اینکه چگونه می خواهد در کشور اشتغال به وجود بیاورد، تصریح کرد: برخی تصور می کنند می تواند با پول دادن یا اعلام اینکه چه قدر شغل ایجاد می کنیم، مشکل اشتغال را حل کرد؛ در حالی که برای ایجاد اشتغال لازم است مردم اعتماد به آینده داشته و احساس آرامش و امنیت کنند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان