//
کدخبر: ۲۶۰۳۱ //
رئیسى در اجتماع فرهنگیان:

معلمان نباید به فکر شغل دوم باشند/ دوره حرف درمانى تمام شده و باید عمل کرد

کاندیداى انتخابات ریاست جمهورى گفت: امروز دوره حرف درمانى تمام شده و دوره اقدام و عمل است .

معلمان نباید به فکر شغل دوم باشند/ دوره حرف درمانى تمام شده و باید عمل کرد

به گزارش فرتاک نیوز، سید ابراهیم رئیسى کاندیداى انتخابات ریاست جمهورى در جمع حامیان فرهنگى خود گفت: امروز باور همه ما این است که این عالم در محضر امام و حجت خداست و تمام احوال ما در محضر اوست.

وى با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامى اظهار داشت: در سال ٥٧ و پیروزى انقلاب گام اول یعنى نفى استبداد به وقوع پیوست.افتخار جمهورى اسلامى این است که راى مردم تشریفاتى نیست و اینده نظام با راى مردم رقم میخورد.

حجت السلام رئیسى با بیان اینکه فرهنگیان نباید دغدغه معیشت داشته باشند اظهار داشت: اموزش وپرورش یک نهاد بسیار مهم در جهت دهى اجتماع است. فرهنگیان نه تنها در زمان روز معلم بلکه در همه زمان ها قابل تقدیرند چراکه در اموزش و تربیت فرزندان ما نقش دارند.معلمان شغل معلمى را به سایر کسب کارها ترجیح داده اند.در جهت رفع دغدغه های معلمان باید گام برداریم تا دغدغه نداشته باشند و به شکل نظامند دولت زندگى این عزیزان را تضمین کند.

این کاندیداى انتخابات ریاست جمهورى تصریح کرد: بعد از ٣٨ سال زیبنده نیست که همچنان فرهنگیان کماکان دغدغه هاى خود را داشته باشند.معتقدیم که هیچ کسى نباید به علت محروم بودن از علم اموزى محروم باشد و جامعه زمینه رشد وى را فراهم کند و عدالت و استاندارد سازى اموزشى باید گسترش یابد.

وى با اشاره به بحث صندوق فرهنگیان گفت: فرهنگیان نباید دغدغه داشته باشند و نه اینکه عده اى خاص به صندوق فرهنگیان دست اندازى کنند و سهم این عزیزان که بین ٨ تا ١٠ میلیون تومان است، دست اندازى کنند.ما در دولت کار و کرامت قبل از هرچیز معتقد به حفظ کرامت فرهنگیان هستیم و معلمان نباید به فکر شغل دوم باشند. امروز دوره حرف درمانى تمام شده و دوره اقدام و عمل است.

مردم با ندارى میسازند، اما با تبعیض کنار نمى آیند

حجت السلام رئیسى با اشاره به سند ٢٠٣٠ تصریح کرد: با اینکه سندى بومى در کشور براى توسعه اموزش و پروش داریم به یکباره سند ٢٠٣٠ را می‌اورند. ما سند تحول اموزش و پروش را در گروی سندى قرار دهیم که در مراجع قانونى تصویب نشده است و اگر سند بومى با سند ٢٠٣٠ یکى است چرا سند خودمان وا اجرا نمی‌کنیم؟

وى افزود: رونمایی از سند ٢٠٣٠ مانند سند حقوق شهروندى که ما اصلا نیاز به رونمایی از این سند‌ها نداریم و به اقدام و عمل نیازمندیم. حقوق شهروندى یعنى مردم ما شغل داشته باشند و بتوانند حداقل زندگى را فراهم کنند،حقوق شهروندى یعنى فراهم کردن جهیزیه یک خانم دم بخت.

این کاندیداى انتخابات ریاست جمهورى با بیان اینکه این مشکلات زیبنده مردم نیست اظهار داشت: مردم با نداشتن می‌سازند، اما با تبعیض نخواهند ساخت و مردم انتظار دارند مشکل فقر در کشور نباشد و بیکارى، فساد ادارى و مشکلات اقتصادى زیبنده انقلاب اسلامى نیست.

 

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: بسیارى از ساختارهاى فساد زا قابل اصلاح است، اینکه مدام بگویند "دزد دزد" که اطمینان آور نیست و اگر گفته شد که یک ساختار را اصلاح کردیم براى مردم اطمینان آور خواهد بود و در اصلاح مفاسد اول رئیس دولت باید مدعى ان باشد.

وى در پایان گفت: امروز مسئله کشور کمبود منابع نقدینگى برنامه نیست و مشکل ما نبود مدیریت اجرایی در کشور است و وظیفه ما نوکرى مردم است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان