//
کدخبر: ۲۵۱۰۸ //
میرسلیم در دانشگاه شریف:

مناظره دوم طوفان واقعیت‎‌ها بود/احمدى نژاد افشاگرى وحشیانه در کشور راه انداخت/هر دولتى روى کار آید، باید به برجام عمل کند

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید درب مبادلات علمى را به روى دیگران بست، هرچند که برخى کشور‌ها دانشجویان ما را به کتابخانه هاى خود راه نمی‌دهند اما ما اینطور رفتار نمی‌کنیم.

مناظره دوم طوفان واقعیت‎‌ها بود/احمدى نژاد افشاگرى وحشیانه در کشور راه انداخت/هر دولتى روى کار آید، باید به برجام عمل کند

به گزارش فرتاک نیوز، سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (یکشنبه، 17 اردیبهشت ماه) با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف گفت: باید اشکالات حوزه صنعت را شناسایی و براى آن راهکار علمى ارائه کنیم.

 

وی افزود: امکانات و سرمایه گذارى زیادى در کشور وجود دارد که راکد باقى مانده است لذا باید به سرمایه خود رجوع کنیم.

 

میرسلیم با بیان اینکه نباید درصحنه علم مغرور بود، اظهار داشت: نباید درب مبادلات علمى را به روى دیگران بست، هرچند که برخى کشور‌ها دانشجویان ما را به کتابخانه هاى خود راه نمی‌دهند اما ما اینطور رفتار نمی‌کنیم.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دریافتیم که در تولید انبوه می‌توان اقدامات پیشرفته‌اى انجام داد براین اساس در مرحله نخست اقدام به تعریف موضوع کردیم تا مسئله جدیدى که گره گشاى مشکلات کشور است را با موفقیت به سرانجام برسانیم.

 

وی ادامه داد: شعار دادن درباره اقتصاد مقاومتى و تنظیم آیین نامه براى آن مطلوب است، اما عملیاتى کردن آن بسیار مهمتر می‌باشد.

 

میرسلیم اظهار داشت: اگر به مشکلات جوانان رسیدگى نشود راه مهاجرات را پیش می‌گیرند.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به دولت روحانى نامه نوشتم و تقاضا کردم در مذاکرات برجام انجا که نقطه قوت کشور است ما هم حضور پیدا کنیم تا کارهایی که خود می‌توانیم را انجام دهیم و به دیگرى واگذار نکنیم و به بازار مصرف تبدیل نشویم، اما دولت پاسخ نامه را نداد و به تنهایی قرارداد امضا کرد و ما را به بازار مصرف تبدیل کرد.

 

وی با اشاره به برگزاری مناظره های انتخاباتی از رسانه ملی گفت: در مناظره اول با این فرض که دیگر نامزد‌ها این قاعده را رعایت می‌کنند، قواعد را رعایت کردم اما بعد از طرح سوال دوم، مناظره از چارچوب علمى خارج شد.

میرسلیم ادامه داد: من بار‌ها تحمل کردم و سوالات زیادى از نامزد‌ها پرسیدم، اما همه حرف خود را زدند و پاسخ مرا ندادند، از روز اول برخى می‌خواستند لشکر کشى کنند که من تا آخر جلسه از این وضع  بهت زده بودم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در مناظره دوم به نظر می‌رسد تذکراتى به نامزد‌ها داده بودند که با نظم بیشترى برگزار شود،مناظره دوم طوفان واقعیت بود که در آینده شدیدتر هم می‌شود.

وی افزود: مشکلات ناشى از بیکارى عواقب ناهنجارى ترى از تورم به دنبال دارد، بنده در واکنش به ادعاى روحانى مبنى بر رشد اقتصادى ٨ درصد گفتم این رفتار لجاجت با مردم است و باید با مردم صادق بود، تا کى باید به سر مردم کلاه گذاشت.

میرسلیم خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم با آمار و ارقام شیرین سر مردم را کلاه بگذارم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: روحانى مجمع تشخیص را به ستاد انتخاباتى اش تبدیل کرده بود و رفقاى خود را در گروه محدود جمع کرده است.

 

وی  با بیان اینکه فساد بهترین نتیجه را به گند می‌کشد، تصریح کرد: سه سال است به سران قوا ابلاغ شده از روند مفاسد جلوگیرى شود اما نتیجه آن چه شد؟ نتیجه آن است که چاقو دسته خود را نمی‌برد.

 

میرسلیم اظهارداشت: من اهل آبرو بردن نیستم، احمدى نژاد افشاگرى وحشیانه در کشور راه انداخت که محمل قانونى و شرعى ندارد.

 

وی با اشاره به توافق هسته ای ایران گفت: براى برجام که ابهامات زیادى دارد، زحمات زیادى کشیده شده است، برجام نداى مظلومیت ما را به جهان رساند، به کمک برجام ثابت شد که بدنبال سلاح اتمى نیستیم.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: هر دولتى روى کار آید باید به برجام عمل کند و حقوق کشورمان را محقق کند.

 

میرسلیم اضافه کرد: اگر در انتخابات پیروز شوم با سند و مدرک خزانه را از دولت ١١ تحویل می‌گیرم و با سند و مدرک به دولت بعدى تحویل می‌دهم.

 

وی اظهار داشت: ریشه فساد در دستگاه اجرایی است، وقتى مجریان خلافکار می‌شوند در دستگاه قضا مورد بررسی قرار می‌گیرد، وقتى که دستگاه قضا درصد تعداد فاسدان را بالا اعلام می‌کند یعنى نیمى از ایران متخلف است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مجریان نمایندگان حقوقى خود را به دستگاه قضا و مجلس می‌فرستند و زد و بند می‌کنند‌، لذا اگر قرار باشد فساد را اصلاح کنیم باید از دستگاه اجرا یی این اقدام را اغاز کرد.

 

میرسلیم با اشاره اینکه وضعیت علمى در کشور روند قابل قبولى ندارد، تصریح کرد: به اصل ١٥ قانون اساسی پایبندم و معتقدم بلوچ، کرد، لر، آذرى و فارس همه ایرانى هستند و موارد قانون اساسی باید محترم شمرده شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان