//
کدخبر: ۲۴۷۰۰ //
یادداشتی از نادر دارستانی؛

آقایان کاندیداهای ریاست جمهوری؛ بازی با احساسات مردم ممنوع! لطفاً برنامه ارائه دهید

دومن مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری با حضور 6 شرکت کننده در حال برگزاری است.

آقایان کاندیداهای ریاست جمهوری؛ بازی با احساسات مردم ممنوع! لطفاً برنامه ارائه دهید

نادردارستانی؛ دومین مناظره نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در حالی دقایقی قبل به استراحت 15 دقیقه ای رفتند که کاندیداهای حاضر در این مناظره تلویزیونی به طور آشکار به دو گروه سه نفره تقسیم شده بودند و ناگفته پیدا بود که می شد حدس زد که هماهنگی هایی در این زمینه در بین هم فکرهای طرفین صورت گرفته است.

 

در یک سوی مناظره موافقین عملکرد دولت حضور داشتند که آقایان حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و مصطفی هاشمی طباء بودند که در هر باری که نوبت سخن گفتن آنها بود و در حالی که باید در جهت ارائه برنامه ها سخنان خود را بیان می نمودند، تنها به دفاع از عملکرد دولت و سعی بر دفاع از جریان اصلاح طلب و اسم بردن از کسانی که در بین مردم دارای جایگاه می باشند، پرداختند.

 

در سوی دیگر مناظره، آقایان محمدباقر قالیباف، مصطفی میرسلیم و حجت الاسلام رییسی بودند که در این مناظره گویی هماهنگی بیشتری برای حمله به دولت یازدهم و انعکاس مشکلات دولت و ناتوانی در رفع آنها وجود داشت.

 

اما نکته ای که در دومین مناظره کاندیداها به وضوح وحود داشت این بود که هیچ یک از کاندیداها به فکر پاسخ دادن به سوالات مجری برنامه نبودند و تنها سعی در انتقاد به طرف مقابل و دفاع ازاظهارات خود بودند،  یعنی این که در 2 مناظره گذشته به ویژه مناظره امروز، تنها حربه آنها بازی با احساسات مردم  بود نه برای دفاع از برنامه ها و برون رفت از مشکلات که مردم طی سالیان گذشته با آن روبرو می باشند.

 

متاسفانه باید بگوییم طی گذشت دو سوم از برنامه های مناظره که می تواند نقش بسیار تاثیر گذاری در انتخاب کاندیدای اصلح داشته باشد، هیچ برنامه ای ارائه نداده اند تا مردم به آنها دلخوش باشند.

 

جان کلام این که این روند نمی تواند پاسخ گوی خواسته های مردم باشد و ای کاش حداقل در آخرین مناظره که جمعه آینده برگزار و در حوزه اقتصادی می باشد، بازی با احساسات مردم از بین رفته و تنها به فکر ارائه برنامه باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان