//
کدخبر: ۲۴۴۶۹ //

حمله رسانه‌های حامی دولت به برخی کاندیداها/ کاهش چشمگیر آراء حسن روحانی

با آغاز مناظره های انتخابات ریاست جمهوری برخی سایت های حامی دولت دوباره آتش کینه توزی را روشن و در پی تخریب چهره های رقبای انتخباتی خود هستند.

حمله رسانه‌های حامی دولت به برخی کاندیداها/ کاهش چشمگیر آراء حسن روحانی

به گزارش فرتاک نیوز، مناظره های انتخاباتی فرصت خوبی برای سر در آوردن برخی از سایتهای حامی دولت از لابه لای بوته های فضای مجازی است، سایتهایی که تا به دیروز هویتشان پنهان مانده و امروز تبدیل به پیراهنی بزرگ برای لاپوشانی کم کاری های دولت شده اند، این سایتها درپی تخریب چهره رقبای خود بوده و درصدند تا به مظلومیت نمایی دولتی ها دست بزنند.

مناظره های انتخاباتی فرصتی مطلوب برای شناخته شدن برای از سایتهایی است که امروز از بیابان عملکرد دولتی ها سر در آورده اند و می خواهند زمین های بایر دولت را به گشتزارهایی سبز در نزد مردم مبدل کنند.

این گونه سایت ها با برشمردن برخی از عملکردهای دولت یازدهم آن ها را دستاوردهای بزرگ دولت می دانند و می خواهند چهارسال دیگر سوار بر کرسی ریاست جمهوری شوند. اما حقیقت آن است که نه دستاوردی بوده و نه عملکردی، آنچه روشن است برجامی بود که با حضور شخصی چون ترامپ تمام مذاکرات آن نیز به پایان رسید و به نقطه صفر رسیدیدم.

آن طور که حسن روحانی در نخستین وعده های انتخاباتی اش در سال ۹۲ اظهار می کرد حکایت از آن داشت که در طول چهارسالی که گذشت باید تمام مشکلات کشور حل و فصل می شد و حالا آن وعده ها در برابر چشمان مردم تبدیل به خاطره ای شد که حتی گوینده خاطره نیز آن را به حافظه دسته چندمی ذهنش سپرده است، اقای رییس جمهور تمام وعده های داده شده به مردم را فراموش کرد و نتوانست حال مردم خوزستان را خوب کند، ایشان نتوانستند حتی چندین روز ریزگردهای را برای مسافرت به کشور مبدا بفرستند تا میزبان برای چند روز در هوای پاک، نفسی راحت بکشد.

میزان واکنش دولت این روزها آمارش به حد رسیده است، روزی آمار واردت را تکذیب می کنند و روزی دیگر توهین به فرماندار بدره ،حقیقت آن است که اگر دولت کاری می کرد باید مردم آن را تفاوت آن را در سفره هایشان ببیند.

این روزها کابینه اقتصادی دولت نسبت به وعده افزایش یارانه از سوی یکی از کاندیداها موضع می گیرند و می گویند این برای حال بد اقتصاد خوب نیست اما کسی نیست بگویند افزایش یارانه برخی از اقشار جامعه درست چندماه پیش از خداحافظی دولت حال اقتصاد را بد نمی کند؟

از طرفی دیگر اقای روحانی سفرهای استانی اش را تجمیع کرده و این روزها و در ایام انتخابات به یاد مردم افتاده، سفرهای انتخاباتی دولت که می خواهد وعده های تازه بدهد، وعده هایی که در چهارسال گذشته هیچ کدام عملی نشده اند.

در میان کاندیداهای ریاست جمهوری امسال نیز آقای اسحاق جهانگیری به چشم می خورد، او به سابقه مدیریتی اش می نازد و در پی تخریب چهره رقیبش است، آقای اسحاق جهانگیری معاون رییس جمهور است و اگر دولت نتوانسته تاکنون گره ای از مشکلات مردم باز کند به طورقطع او نیز مقصر استو تافته ای جدابافته از دولت نیست، او یک کاندیدای پوششی است و اصلاح طلبان بر او تأکید دارند، او در مناظرات به دفاع ازحسن روحانی پرداخت و مرد آمارهای دولت است.

 

 

منبع: تهران نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان