//
کدخبر: ۲۴۲۵۵ //

رئیسی: دولت من دولت خادمین است نه تاجرین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه حضور مردم در در صحنه های مختلف سایه جنگ را از کشور برداشته است، گفت: دولت ما دولت خادمین است، دولت تاجرین نیست.

رئیسی: دولت من دولت خادمین است نه تاجرین

به گزارش فرتاک نیوز، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه حضور مردم در در صحنه های مختلف سایه جنگ را از کشور برداشته است، گفت: دولت ما دولت خادمین است، دولت تاجرین نیست.

حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع مردم لرستان اظهار کرد: آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته، حضور مقتدرانه و توام با شور و شعور مردم در صحنه های مختلف است. امر بر کسی مشتبه نشود که این قرارداد یا آن پیمان، سایه جنگ را برداشته است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: بعد از ۳۸ سال از انقلاب که مملو از غرورآفرین بوده است، شاهد مشکلات معیشتی مردم هستیم. اگر کسی می خواهد مساله مردم را بداند باید در خیابان های خرم آباد و کوهدشت و بقیه بلاد قدم بزند. جوانان برومند ما زمینه کسب و کار ندارد.

رییسی افزود: جوانان ما برای کار و تلاش توانایی دارند اما زمینه برای کار پیدا نمی کنند. پدر آن جوان هم وقتی به خانه بازمی گردد باید بگوید کارآگاه تولیدی ما تعطیل شده است. چرا اکثر مراکز تولیدی یکی پس از دیگری تعطیل و بقیه نیمه تعطیل می شود؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ما دولت خادمین است، دولت تاجرین نیست.

 

منبع: شریان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان