//
کدخبر: ۲۴۱۳۰ //

شعار انتخاباتی که حتی BBC هم آن را تایید نکرد!

با وجود حمایت شبکه بی بی سی از حسن روحانی، اما هنگام بررسی سیاست خارجی دولت یازدهم، مجبور می شود به کم کاری دولت در این زمینه اعتراف کند.

شعار انتخاباتی که حتی BBC هم آن را تایید نکرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، شاهد تبلیغات کاندیداها و عنوان شدن شعارهایی برای جلب آراء عمومی می باشیم.

 

در این کارزار تبلیغاتی، دولت مستقر با دستاویز قرار دادن برخی اقدامات صورت گرفته در دولت یازدهم، تلاش دارد با تفسیر و تاویل مهمترین اقدام دولت، آن را به گونه ای معرفی کند که حل همه مشکلات اقتصادی و سیاسی ایران در گرو برجام و توافق هسته ای می باشد.

 

تاکید شعارهای انتخاباتی حسن روحانی بر ثمرات برجام به نحوی شده که سایر کاستی ها از جمله روابط سیاسی ایران با سایر کشورهای منطقه به ورطه فراموشی سپرده شده و ایشان نیز بدون اشاره به این مشکلات دولت یازدهم، تنها بر منافع عظیم برجام تاکید می کند.

 

با نگاهی واقع بینانه به اوضاع سیاست خارجی ایران می بینیم که در مواردی افزون بر اینکه هیچ اقدام مثبتی از سوی وزارت امور خارجه دولت یازدهم صورت نگرفته، بلکه شاهد پس‌رفت در این زمینه بوده ایم.

 

برای نمونه می توان به موضع گیری شبکه بی بی سی فارسی در این باره اشاره نمود که با وجود اینکه این شبکه به حمایت مستقیم از حسن روحانی در انتخابات پیش رو پرداخته، اما هنگام بررسی سیاست خارجی دولت یازدهم، مجبور می شود به کم کاری دولت در این زمینه اعتراف کند.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان