//
کدخبر: ۲۳۸۶۲ //

قالیباف قصد انصراف از انتخابات را ندارد

سخنگوی ستاد قالیباف در استان خراسان رضوی گفت: این نامزد انتخاباتی قصد انصراف و کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.

 قالیباف قصد انصراف از انتخابات را ندارد

به گزارش فرتاک نیوز، مصطفی ترکاشوند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کارآمدی ویژگی اصلی کارنامه آقای قالیباف است و ایشان با همین شعار وارد عرصه انتخابات شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی می تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل و فصل کند، اظهار کرد: تمایل شخصی آقای قالیباف این نبود که در انتخابات شرکت کنند اما به درخواست دلسوزان انقلاب اسلامی با جدیت وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شده است.

 

سخنگوی ستاد قالیباف در استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه گزینه نهایی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی (جمنا) پس از نظرسنجی ها اعلام می شود، خاطر نشان کرد: آقای قالیباف به هیچ عنوان قصد کناره گیری از انتخابات را ندارد.

 

ترکاشوند با بیان اینکه گزینه قطعی جمنا از بین حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف انتخاب می شوند، اظهار کرد: هر دو فردی که در جبهه انقلاب اسلامی فعالیت می کنند به عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی شناخته می شوند هرچند ممکن است در اجرا اختلافاتی وجود داشته باشد.

 

وی یادآور شد: هیچ گونه رقابت درون گفتمانی با حجت الاسلام رئیسی در ستاد قالیباف وجود ندارد و یقینا مسیر نیز به این سمت و سو پیش نخواهد رفت.

 

سخنگوی ستاد قالیباف در خراسان رضوی ادامه داد: بحث معاون اولی دکتر قالیباف نیز در دولت حجت الاسلام رئیسی به هیچ عنوان صحت ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه قالیباف خط شکن جبهه انقلاب است، گفت: باید نظرسنجی های علمی ارائه شود تا جمنا در نهایت بتواند تصمیم درستی را در این زمینه اتخاذ کند.

 

سخنگوی ستاد قالیباف در خراسان رضوی اظهار کرد: بعد از برجام دولت تصور کرد می تواند همه مشکلات را با آن حل کند و تصور غیر منطقی از آن در بین عموم مردم ارائه شد.

 

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شفافیت است، اضافه کرد: بعد از مناظره اقتصادی، فضای تبلیغاتی دکتر قالیباف با همت مردم گسترده تر می شود.

 

ترکاشوند با بیان اینکه بار اصلی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بر عهده صدا و سیماست، یادآور شد: ستاد مردمی دکتر قالیباف نیز در مشهد به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

 

سخنگوی ستاد قالیباف در خراسان رضوی ادامه داد: کشور با مشکلات اقتصادی بسیار زیادی روبه روست و بخش عمده ای از صنایع رو به تعطیلی هستند، برهمین اساس رویکرد اصلی دکتر قالیباف در انتخابات حل مشکلات اقتصادی و ایجاد 5 میلیون شغل است.

 

وی با بیان اینکه حضور آقای قالیباف در مناظره نخست نشانگر یک مظلومیت مقتدرانه است، خاطر نشان کرد: با تمام انتقاداتی که به دولت احمدی نژاد وارد است وی در عرصه رسیدگی به مردم نمره قابل قبولی را کسب کرده است.

 

ترکاشوند با اشاره به اینکه قالیباف در مناظره اول خودش بود و از هیچ کسی در این مناظره تقلید نکرد، خاطر نشان کرد: ممکن است ادبیات در برخی موارد شبیه احمدی نژاد باشد اما به طور قطع آقای قالیباف خودش بود.

 

سخنگوی ستاد قالیباف در خراسان رضوی ادامه داد: هیچ کدام از نامزدهای انتخاباتی وارد برنامه های خود نشدند و هیچ کدام از آن ها برنامه ای را ارائه ندادند.

 

ترکاشوند گفت: سیاست اصلی دکتر قالیباف علاوه بر استفاده از نیروی جوان در مدیریت کشور استفاده از مزیت های نسبی استان ها برای بهبود اقتصاد کشور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان