//
کدخبر: ۲۳۰۵۶ //
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

هاشمی طبا: با پیروزی در انتخابات از دیگر نامزدها در کابینه خود استفاده می‌کنم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورت پیروزی اگر دیگر نامزدها مایل باشند بر حسب تخصص از آن‌ها استفاده می‌کنم، چرا که نه.

هاشمی طبا: با پیروزی در انتخابات از دیگر نامزدها در کابینه خود استفاده می‌کنم

به گزارش فرتاک نیوز، مصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در استودیو جام جم سازمان صدا و سیما درباره دلیل حضورش اظهار داشت: بنده برای پاسخگویی به یکسری سؤالات مربوط به ایرانیان خارج کشور در همه حوزه‌ها به این محل أمده ام.

 

وی درباره این که در صورت پیروزی از سایر نامزد‌ها در کابینه خود استفاده خواهد کرد، گفت: اگر مایل باشند بر حسب تخصص از ان‌ها استفاده می‌کنم، چرا که نه. من فکر نمی‌کنم مشکلات شخصی بین کاندیدا وجود داشته باشد. بنابراین اگر مایل باشند از ان‌ها استفاده خواهد شد.

 

هاشمی طبا درباره برنامه هایش برای ایرانیان خارج از کشور بیان داشت: به نظر من یک محور اصلی وجود دارد به طور مثال با دشمنی‌ها چه کنیم و از پتانسیل ایرانیان خارج از کشور چگونه استفاده کنیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: حسب شرایط و موقعیت و زمان هم باید از پتانسیل ایرانیان مقیم خارج بهره برد و به ان‌ها کمک کرد و هم اگر سیاست هایی در خارج از کشور با ما مقابله می‌کند باید با تدبیر و رعایت اصول بین المللی با ان برخورد کنیم.

 

 وی در پاسخ به این سؤال که در صورت تصدی پست ریاست جمهوری مردم چه زمانی اثرات انتخاب شما را می‌بینند، اظهار داشت: این موضوع سخت است و من نمی‌توانم بگویم یک شبه این اتفاق می‌افتد.

هاشمی طبا ادامه داد: ما اقتصاد مقاومی را داریم و بنده فکر می‌کنم همه این وعده هایی که داده می‌شود پوچ و نوعی رنگ و روغن زدن است و نهایت ندارد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما باید حجم اقتصاد را بالا ببریم، باید بتوانیم شغل مؤثر ایجاد کنیم، شغلی که زاینده باشد و درامد ایجاد کند و در کنار ان اگر می توانیم از بحث توریسم استفاده و با بیکاری مقابله کنیم ان وقت می‌توانیم بگوییم ملت ما از یک نعمت خدادادی خوب بهره می‌برند.

وی با بیان این که نباید فراموش کنیم که در حال حاضر از نفت استفاده می‌کنیم، گفت: اگر نفت را برداریم مشکلات بیشتری به وجود می آید، باید کاری کنیم که تولید ناخالص ملی بالا برود و ان وقت است که همه برخوردار می‌شوند. نمی‌شود که بخواهیم همه چیز را با هم داشته باشیم، هم انقلابی و مبارزه جو و هم عدالت جو باشیم و هم ثروتمند و مرفه باشیم. باید بفهمیم راهمان چیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان