//
کدخبر: ۹۷۴۸۹ //
وزیر جهاد کشاورزی:

تاخیر در پرداخت بهای گندم را به حداقل می‌رسانیم/ از گندم‌کاران عذرخواهی می‌کنم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: منابع موردنیاز خرید تضمینی گندم در اوایل اردیبهشت‌ماه تصویب و ابلاغ‌شده است و از اینکه کشاورزان با تأخیر بهای گندم خود را دریافت می‌کنند، عذرخواهی می‌کنم.

تاخیر در پرداخت بهای گندم را به حداقل می‌رسانیم/ از گندم‌کاران عذرخواهی می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمود حجتی امشب در بازدید از شهرک گلخانه‌ای آوه اظهار کرد: منابع  موردنیاز خرید تضمینی گندم در اوایل اردیبهشت‌ماه تصویب و ابلاغ‌شده است و از اینکه کشاورزان با تأخیر بهای گندم خود را دریافت می‌کنند، عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه  قیمت جهانی گندم 1300 تومان  و قیمت خرید از کشاورزان  1370 تومان است، تصریح کرد:  7 میلیون تن گندم به‌منظور تولید نان به قیمت کیلویی 660 تومان  در اختیار 70 هزار نانوایی در سطح کشور قرار می‌گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه به‌منظور تأمین مابه‌التفاوت قیمت گندم و یارانه‌ای که به نان داده می‌شود، دولت از منابع بانک مرکزی استفاده می‌کند، بیان داشت: پرداخت دیرهنگام از سوی بانک‌ها و کافی نبودن منابع مالی خزانه موجب تأخیر در پرداخت به کشاورزان می‌شود که از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

وی بیان داشت: تلاش داریم تأخیر در پرداخت بهای گندم به کشاورزان را به حداقل برسانیم.

حجتی شهرک گلخانه منطقه آوه را بزرگ‌ترین شهرک گلخانه‌ای دانست و بیان داشت: بخش خصوصی در این شهرک با ایجاد اشتغال به‌عنوان یک کارآفرین نمونه‌ ده‌ها واحد گلخانه‌ای را نیز تأسیس کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۷۴۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان