//
کدخبر: ۹۶۹۷۷ //

۴ میلیارد دلار واردات پوشاک در کشور انجام می‌شود

معاون اشتغال وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بابیان اینکه ۴ میلیارد دلار واردات پوشاک در کشور انجام می‌شود گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی اصل ضروری برای تحقق شعار سال است.

۴ میلیارد دلار واردات پوشاک در کشور انجام می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 عیسی منصوری عصر امروز اظهار داشت: واردات کالا مهم‌ترین عامل رکود اقتصادی و کاهش نرخ اشتغال است و باید نسبت به کاهش آمار واردات در سراسر کشور اقدام کنیم.

وی بابیان اینکه ۴ میلیارد دلار واردات کالا در حوزه پوشاک انجام می‌شود اذعان کرد: این در حالی است که مجموع ارزش اقتصادی بازار پوشاک در ایران بالغ‌بر ۱۴.۵ میلیارد دلار است و باید برای حمایت از تولید داخلی برنامه‌های اساسی در راستای کاهش نرخ واردات اقدامی عاجلانه انجام دهیم.

معاون اشتغال وزیر کار با اشاره به اینکه تحقق شعار سال در راستای رفع مشکلات اقتصادی یک ضرورت به شمار می‌رود تصریح کرد: رفع مشکلات واحد‌های تولیدی نقش مؤثری در ارتقای سطح کیفی کالا‌های ایرانی دارد.

وی با تأکید بر لزوم توسعه صادرات کالا‌های ایرانی خاطرنشان کرد: برند سازی محصولات ناب ایرانی از دیگر برنامه‌هایی است که باید در اولویت مدیران اقتصادی در سراسر کشور قرار گیرد.

منصوری بابیان اینکه طرح تکمیل زنجیره ارزش کسب‌وکار از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های دولت برای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی است تأکید کرد: ایران ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه تولید و ارزش کسب‌وکار دارد که با تکمیل این زنجیره می‌توان بستر لازم برای ایجاد توسعه را فراهم کرد.

وی ابراز داشت: برای تحقق این هدف لازم است در گام نخست نسبت به شناسایی بازار‌های داخلی اقدام کنیم سپس با شناسایی بازار‌های منطقه‌ای و جهانی توسعه صادرات محصولات ایران را در منطقه گسترش دهیم.

معاون وزیر کار بیان کرد: برند سازی محصولات ایرانی و اتصال آن به محصولات جهانی در دستور کار قرار دارد و در راستای این هدف اقدامات لازم در حال انجام است

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان